//
کدخبر: ۴۳۵۷۸۱ //

خانه شرور کرمانی انبار تجهیزات جنگی بود

تعدادی از اراذل و اوباش شناسنامه دار و خطرناک در شهرستان زرند کرمان دستگیر شدند که در این زمینه ۱۳ قبضه سلاح گرم از مخفیگاه یکی از این افراد شرور کشف و ضبط شد.

 خانه شرور کرمانی انبار تجهیزات جنگی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند، از استمرار طرح جمع آوری سلاح های غیرمجاز در این شهرستان خبرداد و بیان کرد: پس از اتمام مهلت تعیین شده برای تحویل داوطلبانه سلاح، همان‎گونه که اعلام شده بود طرح جمع آوری سلاح های غیرمجاز  به صورت عملی آغاز و در این  خصوص  ضمن دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش،تعدادی قبضه سلاح غیرمجاز کشف شده است.

قاضی  رضا یعقوبی افزود: در مهم‎ترین عملیات منسجم اطلاعاتی و غافلگیرانه که توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان انجام گرفت، شرور معروف و سابقه دار دستگیر و تعداد ۱۳ قبضه سلاح غیرمجاز از وی کشف و ضبط شد . وی با بیان این که متهم از مجرمان سابقه‌داری است که در سوابق خود جرایمی  ازجمله  سرقت مسلحانه، قدرت نمایی با سلاح و اخلال در نظم عمومی، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، نزاع و درگیری دارد، اظهارکرد: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تامین نظم و امنیت جامعه بیش از پیش فعالیت اراذل و اوباش تحت رصد و نظارت دستگاه های اطلاعاتی و نظامی است و دستگیری این شرور هشداری به دیگر اشرار و عوامل ناامن سازی در منطقه است که به طور قطع در صورت تکرار اشتباهات گذشته و استمرار نزاع با سخت ترین شکل ممکن با تمامی افراد مرتبط برخورد خواهد شد.

مدعی العموم زرند  ضمن قدردانی از اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات و دیگر مراجع امنیتی، نظامی و انتظامی در برقراری امنیت شهرستان گفت: به‎رغم این‎که امروزه شهرستان زرند یکی از امن ترین مناطق استان کرمان  است اما وجود حتی یک سلاح غیرمجاز تهدیدی بالقوه علیه امنیت شهروندان به حساب می آید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۷۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان