//
کدخبر: ۳۶۱۶۷۵ //

مامور انتظامی کرمانشاه در درگیری با اراذل به شهادت رسید

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شهادت سروان"مهدی دامن باغ" از ماموران کلانتری 15 شریعتی کرمانشاه در درگیری با اراذل و اوباش مسلح خبر داد.

مامور انتظامی کرمانشاه در درگیری با اراذل به شهادت رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: عصر روز گذشته (شنبه، هشتم مرداد) و پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور سه نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار مسلح در قهوه خانه ای واقع در خیابان حداد عادل کرمانشاه، تیمی از ماموران کلانتری 15 شریعتی راهی محل شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل، میان ماموران و اراذل و اوباش درگیری ایجاد می شود که در این حین متاسفانه سروان "مهدی دامن باغ" مورد اصابت گلوله یکی از اراذل قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این درگیری همچنین یکی از سربازان وظیفه زخمی و سریعا به مراکز درمانی منتقل می شود که خوشبختانه حال وی مساعد است.

جاویدان از دستگیری دو نفر در این راستا از جمله عامل اصلی شهادت سروان شهید دامن باغ خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری عامل سوم درگیری با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

وی در پایان با تبریک و تسلیت شهادت سروان دامن باغ و تجلیل از شهامت و رشادت وی برای امنیت بخشی در جامعه، گفت: همکاران ما در برخورد با اراذل و اوباش مصمم بوده و در این راستا حاضرند مانند این همکار وظیفه شناس جان خود را فدا کنند.

شهید "مهدی دامن باغ" متولد 1360 بود و از وی دو فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان