//
کدخبر: ۴۳۳۹۱۰ //

پیرمرد زیر شکنجه عروسش لال و ویلچیرنشین شد؛ زن فراری کجاست؟

زنی که بعد از شکنجه پدرشوهرش و معلول کردن او فراری شده است غیابی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

پیرمرد زیر شکنجه عروسش لال و ویلچیرنشین شد؛ زن فراری کجاست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 مرد پا به سن گذاشته بعد از آنکه مورد ضرب و جرح عروسش قرار گرفت تا آستانه مرگ رفت اما با تلاش بی‌وقفه پزشکان نجات یافت. او که دچار آسیب شدید مغزی شده بود، قدرت تکلمش را از دست داد و ویلچیرنشین شد.

مردی یک سال قبل به ماموران پلیس شکایت کرد و مدعی شد همسر و برادرهمسرش آنقدر پدرش را کتک زده‌اند که روی تخت بیمارستان افتاده است.

در حالیکه ماموران تحقیقات میدانی خود را آغاز کرده و منتظر بودند تا مرد مجروح به هوش بیاید و بگوید چه اتفاقی افتاده است، متوجه شدند پزشکان هرچند توانستند این مرد را که صدمات شدید مغزی دیده بود، از مرگ نجات بدهند اما نتوانستند قدرت تکلم و راه رفتن او را باز گردانند.

همسر این مرد گفت: پسرم بابک با عروسم روژین اختلافاتی داشت. آنها مدتی بود جدا از هم زندگی می‌کردند. شب حادثه روژین و برادرش به منزل ما یورش آوردند. پسرم در خانه نبود. آنها من و شوهرم را به باد کتک گرفتند و آنقدر زدند که شوهرم بیهوش شد. بعد هم فرار کردند.

ماموران سیاوش، برادر روژین، را شناسایی و بازداشت کردند. این مرد ادعا کرد کتک زدن کار او نبود. این درحالیست که روژین متواری شده بود.

با توجه به شکایت پیرمرد و همسرش پرونده تکمیل و برای رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در  جلسه محاکمه، ابتدا شوهر روژین در جایگاه قرار گرفت و شکایت کرد. او گفت: من و همسرم دیر ازدواج کردیم. من 41 ساله و همسرم 40 ساله  بود که ازدواج کردیم و فکر می‌کردم در این سن به یک پختگی رسیده‌ایم اما از فردای روزی که عقد کردیم، همه چیز تغییر کرد. زنم مدام بهانه‌گیری می‌کرد و با کارهایش سعی داشت من را وادار کند از خانواده‌ام دوری کنم. من پدر و مادر پیری دارم که باید به آنها رسیدگی کنم. چند روز قبل از حادثه همسرم با من دعوا و مرا ترک کرد و رفت. من هم ناراحت شدم و دنبالش نرفتم. روز حادثه همسرم با من تماس گرفت و تلفنی با هم بگومگو کردیم. من سر کار بودم. چند ساعت بعد مادرم تماس گرفت و گفت روژین و برادرش به خانه حمله کردند و پدرم را زدند. آنها این پیرمرد را آنقدر زدند که لال شده و توانش را از دست داده است. پدر و مادرم از این خواهر و برادر شکایت دارند.

سپس برادر روژین در جایگاه قرار گرفت. سیاوش گفت: از وقتی خواهرم ازدواج کرد، زندگی سختی داشت. خانواده بابک در زندگی خواهرم دخالت می‌کردند و آنها همیشه با هم دعوا داشتند. روژین روزهای سختی را گذارند. تا اینکه آخرین بار که با هم دعوا کردند، شوهرش گفت روژین زندگی او را خراب کرده و مقصر همه اتفاقات اوست. وقتی دیدم خواهرم گریه می‌کند، خیلی ناراحت شدم. گفتم بیا برویم خانه پدر و مادر بابک و تکلیف را روشن کنیم. من رفته بودم که وساطت کنم. ما با هم صحبت کردیم و بعد هم از خانهآنها بیرون آمدیم. من نمی‌دانم چه کسی چنین بلایی سر این پیرمرد آورده است.

او درباره اینکه چرا خواهرش فراری است، گفت: از همان شب خواهرم خانه را ترک کرد و دیگر نیامد. او گفت از این زندگی خسته شده و می‌خواهد برود. من هم از او خبر ندارم.

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او قضات برای تصمیم گیری وارد شور شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۹۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان