//
کدخبر: ۴۳۲۱۳۵ //

کشف جسد تکه تکه شده مرد جوان در چاه با تیزهوشی مرد مسافرکش / جنایت فجیع رازگشایی شد

مرد جوان که هموطنش را به طرز هولناکی به قتل رسانده و جسد را تکه تکه کرده و داخل چاه‌های حاشیه شهر انداخته بود در دادگاه کیفری از خود دفاع کرد.

کشف جسد تکه تکه شده مرد جوان در چاه با تیزهوشی مرد مسافرکش / جنایت فجیع رازگشایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تحقیقات جنایی در این پرونده از ۱۸شهریور سال گذشته و با مراجعه راننده‌ای به ماموران پلیس غرب استان تهران فاش شد. این مرد در تحقیقات گفت: امروز زن و مردی را سوار کردم که چند دیگ و تشت همراه داشتند. آنها را به حاشیه شاهدشهر بردم و محتویات دیگ‌ها را داخل چند چاه ریختند. بادیدن خون داخل یکی از دیگ‌ها به موضوع شک کردم که مرد جوان مدعی شد یکی از گوسفندانش تلف شده و برای این‌که دیگر گوسفندان تلف نشوند ذبحش کرده و تکه‌های گوسفند را داخل چاه می‌ریزد. رفتار مرد جوان و همسرش مشکوک بود و احتمال می‌دهم مرتکب جنایتی شده باشند.

در ادامه، ماموران با کمک راننده، خود را به چاه‌ها رساندند و با بررسی آنها با قطعات مثله‌شده بدن انسان روبه‌رو شدند. 

با افشای جنایت، مرد ۳۴ساله و همسرش دستگیر شدند. نعیم در تحقیقات به  قتل  اعتراف کرد و گفت: سال۱۳۹۳ یکی از هموطنانم به نام گل‌محمد و چند نفر دیگر مرا آزار  شیطانی  دادند و از صحنه آن فیلم گرفتند. در این مدت کینه او را به دل داشتم و به‌دنبال راهی برای انتقام بودم تا این‌که با کمک زنی از اقوام‌مان به نام زینت، گل‌محمد را به خانه کشاندم و با او درگیر شدم. ابتدا با چوب ضربه‌ای به سر گل‌محمد زدم که او به‌دلیل جثه قوی‌اش فرار کرد. یکی از دوستانم به نام جمعه که مقابل در بود، مانع فرارش شد. بعد آن‌قدر به بدن گل‌محمد ضربه زدم که فوت شد. سپس جسد را به داخل حمام بردم و با ساطور بدنش را تکه‌تکه کردم و در تشت و دیگ گذاشتم. راننده‌ای را دربستی گرفته و قطعات بدن را داخل چاه ریختم. همسرم از ماجرا اطلاعی نداشت و فکر می‌کرد داخل دیگ، گوسفند مرده است.

​​​​​​​پس از این اعترافات دو متهم دیگر هم دستگیر شدند و پس از تحقیقات در دادسرای شهریار برای نعیم به اتهام قتل عمدی وجنایت بر میت، برای جمعه به اتهام معاونت درقتل و برای زینت به اتهام معاونت درحبس غیرقانونی کیفرخواست صادر شد. با ارسال پرونده به شعبه۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران، متهمان دیروز پای میزمحاکمه قرارگرفته و ازخود دفاع کردند. درابتدای این جلسه ازسوی اولیای‌دم برای متهمان درخواست اشد مجازات شد.  

سپس نعیم در جایگاه قرار گرفت و گفت: سال ۱۳۹۳ در اسلامشهر گل‌محمد و چند نفر دیگر به من  تجاوز  کردند. نتوانستم این اتهام را ثابت کنم. فیلمی که از من گرفته بودند اگر وجود داشت می‌توانستم قانونی موضوع را پیگیری کنم. دنبال انتقام بودم تا این‌که شهریور سال گذشته با ترفندی او را به خانه‌ام کشاندم. وقتی با من روبه‌رو شد خواست فرار کند اما اجازه ندادم و با ضربه‌های مرگبار او را کشتم. بعد هم جسدش را  مثله  کردم. این جنایت را به تنهایی انجام دادم و دو متهم دیگر از نقشه‌ام خبر نداشتند. سپس جمعه در جایگاه ایستاد و منکر معاونت در قتل شد و گفت: من آن‌شب برای گرفتن موتور مقابل خانه نعیم رفتم و از نقشه او خبر نداشتم. 

زینت هم اتهامش را انکار کرد و گفت: نعیم به من گفته بود طلبی از مقتول دارد و خواست او را برای گرفتن طلبش به خانه بکشانم. نمی‌دانستم چه نقشه‌ای در سر دارد، وگرنه با او همکاری نمی‌کردم.

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان