//
کدخبر: ۴۳۱۴۱۶ //

نگهبان یک ساختمان نیمه‌کاره در نیشابور بر اثر آتش‌سوزی جان خود را از دست داد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از آتش‌سوزی در یک دکه نگهبانی ساختمان در حال احداث خبر داد.

نگهبان یک ساختمان نیمه‌کاره در نیشابور بر اثر آتش‌سوزی جان خود را از دست داد
به گزارش فرتاک نیوز،

ابوالفضل اسدی، در تشریح جزئیات این حادثه خاطرنشان کرد: پس از اعلام خبر آتش‌سوزی یک دکه نگهبانی ساختمان در حال احداث در خیابان خیام شهرک فرهنگیان، آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دکه نگهبانی به دلیل نامعلوم دچار آتش‌سوزی شده بود، گفت: به محض رسیدن آتش‌نشانان به محل بلافاصله ضمن اطفای آتش‌سوزی، اقدام به اجرای عملیات احتیاط حریق و ایمن‌سازی محل کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: براثر این آتش‌سوزی مردی حدوداً ۶۳ ساله که ظاهراً نگهبان ساختمان در حال ساخت بوده جان خود را از دست داده بود.

اسدی افزود: دلیل دقیق این حادثه توسط کارشناسان حوزه پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

پنج مصدوم در پی تصادف خودروی پژو و مینی‌بوس در محور نیشابور - مشهد

در ادامه همچنین سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از مصدوم شدن ۵ نفر در پی تصادف خودروی پژو و مینی‌بوس در محور نیشابور – مشهد خبر داد.

سید حمید حسینی افزود: بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از وقوع تصادف در محور نیشابور - مشهد محدوده روستای دشت، دو دستگاه آمبولانس اورژانس به صحنه حادثه اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۵ نفر ارزیابی می‌شود، ادامه داد: هر پنج مصدوم این حادثه خدمات درمانی پیش بیمارستانی را  دریافت نموده‌اند و  برای ادامه روند درمان توسط پایگاه‌های هشت شهری و امام رضا (ع) به بیمارستان حکیم منتقل شدند.

حسینی افزود: خواب آلودگی یکی از شایع‌ترین علل تصادفات است که از شهروندان عزیز خواهشمندیم پس از هر دو ساعت رانندگی حداقل به مدت ۱۵ دقیقه استراحت نمایند و در صورت بروز خواب آلودگی حتماً در مکانی مناسب جهت استراحت توقف نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان