//
کدخبر: ۴۲۸۶ //

هر لحظه امکان بروز مشکل ناگهانی در پلاسکو وجود دارد

سخنگوی مدیریت بحران پلاسکو با اشاره به اینکه هر لحظه امکان بروز مشکلی ناگهانی وجود دارد، گفت: در صورت این که مشکلی در روند امدادرسانی پیش نیاید تلاش می کنیم تا سه روز آینده کار را در این منطقه به اتمام برسانیم.

هر لحظه امکان بروز مشکل ناگهانی در پلاسکو وجود دارد

به گزارش فرتاک نیوز،سید جلال ملکی گفت: پیش از این یک دیوار نیمه تخریب در قسمت غربی ساختمان پلاسکو داشتیم که همین امر موجب توقف چند ساعته عملیات به منظور ایمن سازی منطقه شد. با این وجود تلاش می کنیم تا سه روز آینده کار آواربرداری به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه هیچ کمبود و اختلالی در روند آواربرداری و امدادرسانی نیست و کار به سرعت در حال انجام است، گفت: با این وجود کماکان آمار شهدای آتش‌نشان در مجموع سه تن است. همچنین بامداد امروز پیکر چهار نفر از هم‌وطنان از میان آوار بیرون آورده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به حضور چند دستگاه انواع بیل‌های مکانیکی، لودر و کمپرسی‌هایی که برای حمل نخاله در محل مستقر هستند، اظهار داشت: عملیات حمل نخاله در بخش جنوبی و شرقی ساختمان پلاسکو که مطمئن هستیم پیکری در آن قسمت‌ها وجود ندارد، در حال انجام است.

سخنگوی آتش نشانی همچنین در مورد اختلاف آماری اجساد پیدا شده در بامداد امروز گفت: بامداد امروز عمل حفر تونل در طبقه منفی یک انجام شد که با چهار پیکر مواجه شدیم. سه نفر از پیکر اجساد خارج شد اما خارج کردن پیکر نفر چهارم منجر به متلاشی شدن جسد می شد. بدلیل احتمال ریزش آوار با تاییدیه مقام قضایی سه جسد خارج شد.

او گفت: تلاش ما این است که اجساد متلاشی نشود.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان