//
کدخبر: ۴۰۴۰ //

آخرین اخبار پلاسکو

آخرین اخبار پلاسکو

به گزارش فرتاک نیوز، ساعت 24- مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: شمار مصدومان آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو به 187 نفر رسید.

حسن عباسی شامگاه افزود: تا ساعت 20 امشب شمار مصدومان به 187 نفر رسید که 143 مصدوم در محل توسط تکنسین های اورژانس مداوا شدند.

وی بیان کرد: در این چهار روز 44 مصدوم در بیمارستانهای شهر تهران بستری شدند که 40 نفر از آنها ترخیص شدند که در حال حاضر تنها 3 مصدوم آتش نشان در مراکز درمانی بستری هستند.

و یک آتش نشان نیز به نام بهنام میرزاخانی روز جمعه گذشته به علت شدت سوختگی دربیمارستان شهید مطهری به شهادت رسید.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: فخر الدین گودرزی در بیمارستان پارس، محمد فاتحی بیمارستان دربانک ملی و سامان سرخوری در بیمارستان بهارلو را از مصدومان آتش نشان بستری هستند.

وی یادآور شد: عملیات آوار برداری در محل حادثه به سرعت در حال انجام است و تکنسین های اورژانس به همراه تیم های روانپزشک در محل حادثه آماده هر گونه خدمات امدادی و درمانی هستند.

ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، زیر آوار گرفتار شدند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان