//
کدخبر: ۴۲۷۹۷۹ //

ازدواج ناخواسته، کار داماد چینی را به خودکشی کشاند

کانگ هو داماد چینی اهل استان هوبِی و شهر شی‌یان که با انتخاب عروس از سوی خانواده‌اش پای سفره عقد نشسته بود، پس از دیدن چهره عروس برای اولین‌بار، واکنش عجیبی از خود نشان داد که عواقب ناگواری را در پی داشت.

 ازدواج ناخواسته، کار داماد چینی را به خودکشی کشاند
به گزارش فرتاک نیوز،

کانگ هو داماد چینی که در شب عروسی اولین‌بار بود عروس را می‌دید، از دیدن چهره او شوکه شد و پس از اینکه از او معذرت‌خواهی کرد به او گفت: «خیلی زشت هستی.»

این اتفاق علاوه بر اینکه باعث عصبانیت شدید خانواده‌های عروس و داماد شد، میهمان‌های مجلس را نیز شوکه کرد. یکی از دوستان کانگ هو در این‌باره عنوان کرد: «ما که دوستان کانگ هستیم از این اتفاق شرمسار شدیم، اما کانگ هم سلایق خاصی دارد و نباید این ازدواج به او تحمیل می‌شد.»

کانگ هو پس از مراسم عروسی، زمانی که در حال قدم زدن کنار رودخانه بود، ناگهان خود را به قصد خودکشی به رودخانه انداخت.

261-170224-screenshot-2023-10-13-16-17-01-027-com.android.chrome-edit

افرادی که در نزدیکی محل اتفاق بودند، سریعا با پلیس تماس گرفتند و برای نجات تازه داماد اقدام کردند.

پلیس پس از اینکه کانگ را از آب بیرون کشید و عملیات اولیه احیا را انجام داد، وی را به بیمارستان منتقل کرد تا درمان بر روی او صورت گیرد.

وی پس از اینکه سلامتی‌اش از سوی پزشکان تایید شد، در مصاحبه‌ای عنوان کرد: «من احساس خوبی نسبت به اتفاقات آن روز ندارم. اما وقتی دیدم که عروس چیزی نیست که من می‌خواستم، احساس کردم که برای تصویر عمومی من بد باشد. پدر و مادر من تصمیم گرفته بودند و من هیچ راه فراری نداشتم جز خودکشی.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان