//
کدخبر: ۴۲۲۶۶ //

دروغ بزرگ مرد افیونی برای پنهان کاری قتل برادرش

مردی برای اینکه پلیس را گمراه کند و قتل برادرش را به گردن نگیرد دروغ بزرگی ساخت.

دروغ بزرگ مرد افیونی برای پنهان کاری قتل برادرش
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 21:30 مورخه 28/04/1396 و از طریق مرکز فوریت های درمانی ( اورژانس ) جوانی که از ناحیه گردن مورد اصابت ضربات جسم تیز ( چاقو ) قرار گرفته بود به بیمارستان امیرالمؤمنین منتقل ، بلافاصله اقدامات درمانی از سوی تیم پزشکی انجام اما با توجه به شدت جراحات وارد شده ، جوان مصدوم بنام بهرام ( 28 ساله ) فوت می کند .

با اعلام خبر مرگ جوان مصدوم به مأمورین انتظامی حاضر در بیمارستان ، تحقیقات اولیه از همراهان متوفی انجام شد ؛ برادر مقتول بنام "مصطفی" (30 ساله) که بهمراه همسر خواهرش بنام "احمد" (40 ساله) در بیمارستان حضور داشت ، در اظهارات اولیه عنوان داشت : "بهمراه برادرم در نزدیکی محل سکونتمان واقع در منطقه مرتضی گرد – خیابان ولیعصر به صورت پیاده در حال تردد بودیم که سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت به قصد زورگیری به سمت حمله ور شدند ؛ برادرم در برابر آنها مقاومت کرد که مورد اصابت ضربات چاقوی آنها قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد " .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور رئیس شعبه 101 دادگاه عمومی بخش آفتاب ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که در محدوده زمانی21:00 الی 22:00 مورخه 28/04/1396 هیچگونه گزارشی مبنی بر زورگیری منجر به ضرب و جرح به کلانتری 171 مصطفی خمینی اعلام نشده اما در همان ساعت و تاریخ ، گزارش نزاع و درگیری خانوادگی دقیقا به نشانی محل سکونت مقتول و برادرش واقع در منطقه مرتضی گرد – خیابان ولیعصر به کلانتری اعلام شده است .

با توجه به اطلاعات اخیر ، تحقیقات از خانواده مقتول بویژه برادرمقتول در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ، برادر مقتول همچنان همان اظهارات اولیه اش مبنی بر زورگیری از وی و برادرش را مطرح می کرد اما در ادامه لب به بیان حقیقت گشود و عنوان داشت که برادرش توسط وی مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است .

برادر مقتول که به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد ، پس از اعتراف به ارتکاب جنایت و قتل برادرش در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "برادرم داخل خانه بود که من به منزل مراجعه نمودم ؛ برادرم ( مقتول ) در حال مصرف مواد مخدر بود که با یکدیگر مشاجره پیدا کردیم . برادرم شروع به فحاشی کرد و من نیز با چاقوی آشپزخانه چندین ضربه با زدم ؛ مادرم قصد جدا کردن ما را داشت اما قادر به این کار نشد ؛ زمانیکه برادرم روی زمین افتاد ، بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان منتقل کردیم اما پس از چند ساعت فوت کرد " .

با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان