//
کدخبر: ۴۱۰۸۳ //

قتل مادر و خودکشی فرزند بدلیل مصرف مواد مخدر

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: مصرف مواد مخدر عامل قتل مادر و خودکشی فرزند در شهرستان اهواز شد.

قتل مادر و خودکشی فرزند  بدلیل مصرف مواد مخدر
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید شعبان در تائید این خبر بیان کرد: در آخرین روزهای سال گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق حاشیه ای شهر اهواز، کارآگاهان پلیس آگاهی سریعاً در محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول پیرزنی ۶۰ ساله بوده که با ضربات متعدد چاقو در داخل منزل شخصی خودش به قتل رسیده است.

سرهنگ شعبان اظهار کرد: مقتوله با پسر ۳۶ ساله خود که مجرد است زندگی می کرده و این پسر نیز به سوء مصرف مواد مخدر از نوع صنعتی آن شهرت دارد و بر اساس مستندات و ادله به دست آمده از صحنه جرم مشخص شد که قاتل همان فرزند معتاد مقتوله بوده که در روز حادثه بر اثر توهم و ضایعات روانی ناشی از مصروف مواد مخدر با مادر خود درگیر شده که در نهایت وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده و از محل متواری می شود.

این مقام مسئول انتظامی گفت: مشخصات قاتل به تمام واحدهای انتظامی در سراسر کشور اعلام شد تا اینکه چند روز بعد از حادثه، قاتل متواری، فشار های روانی ناشی از قتل مادر را تاب نیاورد و با پرتاب خود به داخل رودخانه کارون اقدام به خودکشی می کند.

سرهنگ شعبان بیان کرد: بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی با معاینات به عمل آمده علت مرگ و خودکشی تائید شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان به شهروندان توصیه کرد: در بنیاد خانواده ها حتماً نسبت به نظارت بر فرزندان خود بیش تر دقت کرده چرا که گرفتار شدن در این بلای خانمان سوز و سوء مصرف مواد مخدر بخصوص از نوع صنعتی آن ، عامل ارتکاب بسیاری از جنایت ها به ویژه سرقت ها و جرائم خشن در سطح جامعه است.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان