//
کدخبر: ۴۱۷۷۴۰ //

قتل وحشتناک با شیشه نوشابه | راز جنایت خونین در کارواش رباط کریم برملا شد + عکس

کارگر ۱۷ساله یک کارواش که درجریان مشاجره برسر ناسزایی هم ولایتی است را با شیشه نوشابه به قتل رسانده و پابه فرار گذاشته بود با تلاش کارآگاهان جنایی رباط کریم در کمتر از دو ساعت شناسایی و بازداشت شد.

قتل وحشتناک با شیشه نوشابه | راز جنایت خونین در کارواش رباط کریم برملا شد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده از ساعت یک بامداد پنجشنبه درجریان درگیری خونین 2 کارگر در یک کارواش شروع شد.

ضارب که با ضربات شیشه نوشابه هم ولایتی ۲۰ ساله اش را زخمی کرده  خیلی زود متواری شد. مضروب که به شدت از ناحیه سینه و پا زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد. علی رغم تلاش کادر درمان پسر جوان دراثر خونریزی جان باخت با مرگ او بود که عامل جنایت بنام نعیم ۱۷ ساله تحت تعقیب پلیس قرار گرفت کمتر از دوساعت نعیم که از ترس اش به شهریار رفته و پنهان شده بود مخفیگاهش توسط کارآگاهان جنایی رباط کریم شناسایی و دستگیر شد.

این متهم ۱۷ ساله پس ازاعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود درباره انگیزه اش گفت: درگیری ما برسر ناسزاگویی ما شروع شد من که از فحش های مقتول به شدت عصبانی شده بودم نتوانستم خودم را کنترل کنم با شیشه نوشابه ای که در همان اطراف بود به مقتول حمله کردم انقدر عصبانی بود که نمی‌دانستم چه کار می کنم خون جلوی چشمانم را گرفته بود.

سرهنگ علی زنگنه رئیس پلیس رباط کریم با اشاره به اینکه کارآگاهان توانستند در کمتر از 2 ساعت این پرونده جنایی را به سرانجام برسانند و متهم در مخفیگاهش درحالی دستگیر شد که اصلا فکرش را هم نمی‌کرد به این زودی مخفیگاهش لو برود.

وی از مردم به ویژه جوانان خواست در رمان بروز مشاجره به هر دلیلی آرام خود را حفظ کنند خشونت طلبی در این مواقع آثار جبران ناپذیری به دنبال دارد.

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان