//
کدخبر: ۴۱۷۵۵۳ //

اقدام هولناک دختر جوان؛ قطعه قطعه کردن بهترین دوست به خاطر ابراز عشق به پسر مورد علاقه اش

یک دختر مصری بعد از آنکه متوجه شد بهترین دوستش به پسر مورد علاقه‌اش ابراز علاقه می‌کند او را کشت و جسدش را قطعه‌قطعه کرد.

اقدام هولناک دختر جوان؛ قطعه قطعه کردن بهترین دوست به خاطر ابراز عشق به پسر مورد علاقه اش
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه‌های مصری اعلام کردند این حادثه در شهر طنطا به وقوع پیوست و دختر جوان دوست و همکلاسی خود به نام فرح علی را که به دلیل اختلاف بر سر دوستی با یک پسر با او مشکل پیدا کرده بود، کشته، قطعه‌قطعه کرده و در فاضلاب انداخته است.

سرویس‌های امنیتی مصر اعلام کردند، بعد از آن که به آنها خبر رسید یک جسد مجهول‌الهویه در فاضلاب روستای سربای در شهر طنطنا کشف شده، در محل حاضر و تحقیقات خود را برای مشخص کردن هویت مقتول آغاز کردند.

بعد از تحقیقات مشخص شد این جسد متعلق به دختری ۱۸ساله به نام فرح علی است که در کلاس دوم دبیرستان مشغول تحصیل بود.

تحقیقات تکمیلی کارآگاهان از جمله بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف منطقه و نیز تحقیق از شاهدان عینی نشان داد وی توسط دوست و همکلاسی‌اش به خانه برده شده و توسط وی کشته و سپس جسدش به فاضلاب انداخته شده است. امری که باعث شد این دختر بازداشت و مورد بازجویی قرار بگیرد.

شاهدان اعلام کردند، ابتدا بوی تعفن شدیدی در محل استشمام شد و کنجکاوی اهالی آنها را به آپارتمانی اجاره‌ای در همان نزدیکی کشاند. بعد از پیدا شدن تکه‌هایی از جسد در داخل فاضلاب پلیس در جریان این امر قرار گرفت.

دختر قاتل هم در این رابطه گفت: وقتی فهمیدم او هم به همان پسری که من به وی علاقه‌مند هستم ابراز علاقه می‌کند، او را به اینجا آورده، کشتم و سپس جسدش را قطعه‌قطعه کرده و این قطعات را با خود از آپارتمان خارج و در داخل یکی از راه‌های فاضلاب انداختم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان