//
کدخبر: ۴۱۵۸۰۲ //
سرپرست دادسرای کرمانشاه خبرداد؛

دستگیری هتاکان به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه

شاهپور کرمی پور سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عوامل هتک حرمت به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه خبر داد.


دستگیری هتاکان به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

کرمی پور در جمع خبرنگاران، بااشاره به هتک حرمت اخیر به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه، اظهار کرد: طی روزهای گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم حسینی از سوی چند نفر مورد هتک حرمت قرار گرفتند.

وی افزود: در این رابطه همسر شهید مدافع حرم شهید علیخانی به همراه دخترش به دو زن حرمت شکن تذکر محترمانه می دهند، اما از سوی آنها و یک مرد که به همراه آنها بوده مورد هتک حرمت شدیدی قرار می گیرند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان کرد: این موضوع جریحه دار شدن احساسات امت شهید پرور کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان  را به دنبال داشته و خواهان برخورد شدید و بدون مماشات دستگاه قضایی با عوامل این حرمت شکنی شده اند.

وی تاکید کرد: در این راستا، به محض اطلاع دادسرای عمومی و انقلاب استان از این ماجرا، دستورات لازم به ضابطین دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی داده شد تا سریعا وارد عمل شده تا عوامل هتاکی به خانواده شهید را شناسایی و دستگیر کنند.

کرمی  پورخاطرنشان کرد: خوشبختانه با انجام رصد اطلاعاتی انجام شده؛ عوامل هتاکی که سه نفر بودند در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: به اطلاع امت شهید پرور کرمانشاه می رساند که هتاکان به همسر شهید دستگیر شده و اکنون در بازداشت بسر می برند و پرونده آنها در سریعترین زمان و خارج از نوبت در دستگاه قضایی رسیدگی خواهد شد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه در پایان کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی دانست و افزود: حفظ حرمت خانواده شهدا و رعایت حجاب در جامعه به عنوان دستور الهی و قانون کشورمان مورد تاکید دستگاه قضایی است و با افراد هنجارشکن و حرمت شکن برخورد صورت خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان