//
کدخبر: ۴۱۳۴۶۲ //

مهار حریق در یک برج مسکونی و نجات جان ۷ نفر توسط آتش‌نشان کرمانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از عملیات برای مهار حریق یک واحد مسکونی در شهر کرمان و نجات ٧ نفر از میان دود و آتش خبر داد.

مهار حریق در یک برج مسکونی و نجات جان ۷ نفر توسط آتش‌نشان کرمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم بابایی اظهار کرد: ظهر امروز یکشنبه اول مردادماه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک برج مسکونی، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۶ و ١ را به محل حادثه در خیابان شهدای دارلک اعزام کرد.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان افزود: با حضور سریع آتش‌نشانان در محل با فریادها و درخواست کمک ساکنان که در دود و آتش گرفتار شده بودند، مواجه شدند که سریعا نجات جان ساکنان در اولویت قرار گرفت.

وی بیان کرد: آتش‌نشانان سریعا با لوله‌گذاری و آبرسانی، حریق که در یک واحد مسکونی در طبقه سوم به وقوع پیوسته بود، را مهار و همچنین آتش‌سوزی در داکت‌های انتقال تأسیسات مهار شد و از سرایت آن به سایر واحدهای این برج مسکونی که ٢۴ واحد مسکونی در آن سکونت داشتند، جلوگیری شد.

بابایی خاطرنشان کرد: همزمان با عملیات مهار حریق، عملیات تخلیه و همچنین نجات ساکنان طبقات مسکونی که در دود و آتش گرفتار شده بودند و هر لحظه احتمال داشت دچار خطرات جبران‌ناپذیر جانی شوند، انجام شد و در مجموع ٧ نفر از میان دود و آتش نجات یافته که در این بین چهار کودک وجود داشت و خوشبختانه به هیچیک ساکنان این برج مسکونی آسیبی نرسید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان در پایان گفت: آتش‌نشانان با کاوش و جستجوی خانه‌به‌خانه در این برج مسکونی از سلامت و محبوس شدن احتمالی ساکنان اطمینان حاصل کرده و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی کرمان در دست بررسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۴۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان