//
کدخبر: ۴۱۳۱۵۹ //

حمله خونین ۲ سگ به مأمور پلیس+ جزئیات

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری زن و شوهر مواد فروشی که هنگام دستگیری باعث مجروحیت مأمور انتظامی شده بودند، خبرداد.

حمله خونین ۲ سگ به مأمور پلیس+ جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ حسین باباپور گفت: شامگاه روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه امسال در پی وصول خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه یک زوج مواد فروش در محدوده «هرندی» تهران بلافاصله تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی به مخفیگاه متهمان که یک خانه پلاک قرمز بود وارد شدند که در حین دستگیری متهمان علاوه بر درگیری و تمرد از دستورهای پلیسی، دو قلاده سگ وحشی را به سمت مأموران رها کردند که متأسفانه بر اثر درگیری در این عملیات پلیسی، سرتیم عملیات از ناحیه ساق پای راست دچار مجروحیت شد.

بلافاصله با همکاری عوامل درمانی و اورژانس ۱۱۵ در کوتاه‌ترین زمان این مأمور به بیمارستان امام سجاد (ع) تهران منتقل و تحت عمل جراحی و مداوا قرار گرفت که هم اکنون حال عمومی وی رضایت بخش گزارش شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در ادامه تصریح کرد: مأموران انتظامی با وصف وقوع حادثه در همان عملیات پلیسی، هردو متهم که زوج مواد فروش سابقه دار و حرفه‌ای مواد مخدر در محله هرندی بودند را دستگیر و به همراه مقادیری مواد مخدر هروئین به مقر پلیس منتقل کردند و پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضایی قرار دادند.

سرهنگ باباپور در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و از هیچ اقدام و کوششی در این باره فروگذار نخواهد بود، به مواد فروشان و قاچاقچیان هشدار داد: پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می‌سپارد و اجازه نخواهد داد عده‌ای فرصت طلب و سودجو با اقدامات هنجارشکنانه خود امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان