//
کدخبر: ۴۰۶۹۸۵ //

پیرمرد همسرکش از مجازات اعدام رهایی یافت

مرد سالخورده که پس از 60سال زندگی، همسرش را کشته بود به 3 سال زندان محکوم شد. این مرد همسرکش با جلب رضایت پسر کوچکش که حاضر به گذشت نبود، از قصاص رهایی یافت و به سه سال زندان محکوم شد.

پیرمرد همسرکش از مجازات اعدام رهایی یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال 1400به دنبال کشته شدن زنی  75 ساله  به نام رباب در در خانه اش در پرند آغاز شد. پیرزن با ضربه های چاقو از پا درآمده بود و پلیس به بررسی پرداخت و شوهر 85 ساله وی را  به عنوان مظنون پرونده بازداشت کرد.

مرد سالخورده علت قتل همسرش بعد از 60سال زندگی مشترک را بی توجهی های او عنوان کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

متهم که در حمام زندان زمین خورده بود و با شکسته شدن  مهره کمرش با آمبولانس از زندان به دادگاه منتقل شده بود در حالی که روی صندلی های  شعبه دوم دادگاه دادگاه کیفری یک استان تهران دراز کشیده بود از خود دفاع کرد.

در این جلسه فرزندان وی اعلام گذشت کردند اما پسر کوچکش تقاضای قصاص را مطرح کرد و گفت حاضر به گذشت از خون مادرش  نیست.

 متهم سالخورده  در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و همسرم همیشه به خاطر بی توجهی های او با هم درگیر بودیم. آخرین بار  ساعت ۴ صبح بود که با سیلی که به صورتم خورد از خواب بیدار شدم . من همسرم را دیدم که بالای سرم ایستاده بود. او با عصا ضربه‌ای به سینه ام زد که عصا شکست. همسرم چاقو در دست داشت و می خواست مرا بکشد .به همین خاطر او را هل دادم.در آن درگیری  چاقو ناخواسته با او برخورد کرد و موجب مرگش شد.من هم از ترسم چاقو و لباس های خونی را به سطل زباله انداختم. اما همان موقع پسرم سر رسید و پلیس را با خبر کرد.

در پایان جلسه پیرمرد توانست رضایت پسر کوچکش را نیز جلب کند و از قصاص رهایی یابد.

قضات دادگاه از از جنبه عمومی جرم وی را  به 3سال زندان  با احتساب روزهای بازداشت محکوم کردند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان