//
کدخبر: ۴۰۴۰۵۲ //

کلاهبرداری ۲ میلیاردی با وعده ازدواج و کاریابی/ رمال فراری به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی رمال خبر داد که با وعده ازدواج و کاریابی شهروندان، بیش از ۲ میلیارد تومان از آنان کلاهبرداری کرده بود.

کلاهبرداری ۲ میلیاردی با وعده ازدواج و کاریابی/ رمال فراری به دام افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار دوستعلی جلیلیان، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر چند فقره کلاهبرداری در شهرستان زاهدان از شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: این کلاهبردار حرفه‌ای که در شهرستان زاهدان با رمالی و دعانویسی از مردم کلاهبرداری با ادعای ازدواج و کاریابی از شهروندان، مبالغی و نیز طلا و زیورآلات دریافت و سپس به مکانی نامعلوم متواری شده بود.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام پس از چند روز تحقیقات و تلاش شبانه‌روزی پلیس مخفیگاه این کلاهبردار در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگرانه دستگیر شد.

رهایی گروگان و دستگیری آدم‌ربا در کمتر از 12 ساعت

سردار جلیلیان در تشریح خبر دیگری، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی همراه با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در یکی از خیابان‌های شهرستان زهک موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی ناشناس با یک دستگاه خودرو سواری پلاک مخدوش جوان 30 ساله‌ای را که با خودرو پژو پارس خود در حال تردد بوده را پس از تیراندازی هوایی با اسلحه کلاش ربوده و از محل متواری شده‌اند.

وی با بیان اینکه سرانجام با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، محل اسارت این گروگان شناسایی و فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده بازگشت، گفت: در این رابطه فرد اصلی این گروگانگیری نیز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در مخفیگاهش دستگیر شد و تلاش برای دستگیری سایر همدستان ادامه دارد.

دستگیری عاملان تیراندازی به سمت مامورین در چابهار 

جلیلیان در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان چابهار هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک دارای راکب و یک سرنشین که در حال پرسه‌زنی بودند مشکوک و با رعایت قوانین به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: راکبین موتورسیکلت به فرمان‌های ایست و اخطارها با استفاده از آژیر و بلندگو نیز توجهی نکردند و با مشاهده ماموران اقدام به مسلح کردن سلاح و شلیک چند تیر به سمت واحد گشت کردند که ماموران نیز با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و تعقیب راکبین مجبور به استفاده از سلاح خود شده و با اصابت گلوله به متهمان آنان زمین‌گیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از آنان یک قبضه سلاح ساچمه‌زنی به همراه پنچ تیر کشف شد و متهمان جهت درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۰۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان