//
کدخبر: ۴۰۲۶۱۳ //

واژگونی مینی‌بوس در محور سنندج ـ مریوان/ ۶ نفر کشته و زخمی شدند

واژگونی مینی‌بوس در محور سنندج ـ مریوان منجر به فوت ۲ نفر و مجروحیت ۴ نفر از سرنشینان شد.

واژگونی مینی‌بوس در محور سنندج ـ مریوان/ ۶ نفر کشته و زخمی شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور سنندج-مریوان نزدیک‌ روستای صوفیان 6 نفر مصدوم‌ و به مراکز درمانی اعزام شدند.

رضا پیرا، رئیس اورژانس پیس بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این ارتباط از واژگونی مینی‌بوس در محور سنندج-مریوان خبر داد و اظهار داشت: پس از دریافت گزارش، بلافاصله 5 آمبولانس اورژانس شهری و جاده‌ای سنندج به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه کدهای اورژانس پس از رسیدن به محل حادثه، به ارائه خدمات فوریتی به مصدمان این حادثه پرداختند، گفت: در این حادثه 6 نفر مصدوم شده بودند که متاسفانه یک نفر قبل از رسیدن اورژانس و یک نفر هم در مسیر اعزام بدلیل شدت جراحات فوت کردند.

پیرا با اشاره به اینکه چهار نفر از مصدومان نیز به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شدند، تصریح کرد: اقدامات تکمیلی درمانی برای مجروحان انجام شده و تلاش برای بهبودی حال آنان ادامه دارد.

سرهنگ عیسی گوهری، رئیس پلیس راه استان کردستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این ارتباط اظهار کرد: پس از اعلام، بلافاصله نیروهای امدادی، مأموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک مینی‌بوس مسافربری که از سنندج عازم‌ مریوان بوده، واژگون شده و 6 نفر مصدوم و جهت مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه علت واژگونی توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، تصریح کرد: رانندگان ضمن اطمینان از سالم بودن وضعیت خودرو، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۶۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان