//
کدخبر: ۴۰۲۲۰۹ //
مرور حوادث گذشته؛

ماجرای هولناک قتل زن جوان به خاطر طلاهای بدلی/ پای یک آشنا در میان بود!+جزییات

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که در جریان سرقت طلا همسر دوستش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

ماجرای هولناک قتل زن جوان به خاطر طلاهای بدلی/ پای یک آشنا در میان بود!+جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: چندی قبل، وقوع یک فقره قتل زن جوان در خانه‌اش در جنوب تهران به اداره دهم پلیس آگاهی تهران گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی پای در محل حادثه گذاشتند و با  جسد زن 25 ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر خفگی با یک پتو طوسی رنگ، به قتل رسیده و رگ دست راستش با یک چاقو از سوی فرد ناشناسی بریده شده بود؛ همچنین بهم ریختگی خانه نشان می‌داد، عامل جنایت از خانه مقداری طلای بدلیجات و لوازم دیگر سرقت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان که متوجه وجود دوربین‌های مداربسته ساختمان شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداخته و متوجه شدند یک مرد جوان با پوشاندن صورت خود وارد خانه شده و این جنایت هولناک را مرتکب شده است که همسر مقتول پس از مشاهده فیلم تردد مرد جنایتکار در مانیتور، متهم را به عنوان دوست و همکارش در بازار پیچ و مهره فروشی معرفی کرد.

این مقام انتظامی عنوان کرد:‌ همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی خانه مرد جنایتکار شوند و متهم را در یک عملیات منسجم دستگیر کنند.

جسد

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی بدین ترتیب متهم هدف تحقیقات قرار گرفت و به کارآگاهان در دایره 10 پلیس آگاهی گفت: می‌دانستم همسر مقتول که دوست و همکار من در بازار پیچ و مهره فروشی است، 160 گرم طلا به ارزش 5 میلیارد ریال خریداری کرده که به همین خاطر نقشه سرقت از خانه او را طراحی کردم. به همین دلیل به سمت خانه مورد نظر رفتم و خودم را پستچی معرفی کردم و پس از اینکه مقتول را دیدم به او حمله‌‌ور شدم که در ادامه هنگامی که زن جوان من را دید مقاومت کرد و با چنگ زدن ماسک صورتم را کنار زد. به دلیل اینکه چهره‌ام معلوم شد خیلی ترسیدم و دست و پای مقتول را به یک صندلی در پذیرایی خانه‌اش بستم که با مقاومت او مواجه شدم؛ در ادامه به سمت اتاق‌های دیگر رفتم و مقداری طلا پیدا کردم که الان پی بردم آنها بدلیجات بوده است. پس از سرقت طلا ها به دلیل اینکه چهره من مشخص شده بود از ترس آبرویم  با پتوی طوسی رنگی که داخل خانه قرار داشت زن جوان را خفه کردم و از خانه بیرون رفتم اما با خودم فکر کردم اگر زن جوان هنوز زنده باشد لو می‌روم که به همین‌خاطر بازگشتم و رگ دست راستش را با کاتر بریدم.

وی افزود: پس از اعتراف صریح متهم به قتل زن جوان با انگیزه سرقت، تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نشان می‌داد، طلاهای خریداری شده برای تامین امنیت بیشتر در خانه یکی از اقوام مقتول نگهداری می‌شده و در خانه مقتول طلایی وجود نداشته همچنین متهم پرونده چند روز قبل از ارتکاب این جنایت در محل کارش اقدام به سرقت پیچ و مهره کرده اما مال باخته شکایتی از این موضوع نداشته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان