//
کدخبر: ۳۹۹۸۲۹ //
قتل|قاتل|جنایت

درگیری راننده و تعمیرکار رنگ جنایت گرفت

مرد راننده که از تعمیرکار خودرواش ناراضی بود با او درگیر شد و جانش را از دست داد.

درگیری راننده و تعمیرکار رنگ جنایت گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

تعمیرکار سیار خودرو متهم شده در جریان درگیری با یک راننده باعث مرگ او شده است. متهم در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش سایت جنایی، اردیبهشت ماه یک سال قبل به پلیس گزارش دادند راننده خودرویی که زخمی ‌شده به بیمارستان منتقل شده است. پلیس در بررسی‌ها متوجه شد مرد راننده با راننده یک خودروی تعمیر و امداد درگیر شده است. آنطور که بررسی‌ها نشان می‌داد او حین درگیری به بالای خودروی امدادی رفته و از آنجا سقوط کرده است.

مرد مجروح مصطفی بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده بود اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد. با مرگ مرد میانسال راننده خودرو امدادی به نام فرهاد که در محل حاضر بود، بازداشت شد.

فرهاد به درگیری با قربانی اعتراف کرد و گفت: روز قبل از درگیری ماشین مصطفی در بزرگراه خراب شده بود و من که  تعمیرکار امدادی هستم و در بزرگراه ها تردد دارم کنار خودرو او توقف کردم. قرار شد ماشین او را بکسل کنم و به اولین تعمیرگاه  برسانم. خودرو را بکسل کردم و هزینه را گرفتم؛ اما صبح روز بعد اتفاق عجیبی افتاد. من طبق معمول هر روز در محدوده کاری‌ام در بزرگراه داخل ماشین نشسته بودم که مصطفی سراغم آمد.

او فحاشی کرد و مدعی شد من عمدا خودرواش را به تعمیرگاهی برده‌ام که از او  هزینه بیشتری بگیرند. او به من تهمت زد و گفت حتما درصدی از پول تعمیر خودرواش را از تعمیرگاه می‌گیرم. چندبار برایش توضیح دادم اشتباه می‌کند و حتی می‌تواند به تعمیرگاه برود و بابت هزینه اضافی از آنجا شکایت کند؛ اما گوشش بدهکار نبود.

متهم ادامه داد: مصطفی از داخل ماشینش چوبی برداشت و به طرفم حمله کرد. من هم از ترسم سوار ماشین شدم تا فرار کنم. او با چوب ضربه‌ای به شیشه نیسانم زد و شیشه را شکست.

من هم پایم را روز پدال گاز گذاشتم اما در این حین او از  شیشه سمت شاگرد به ماشینم آویزان شد تا مانع فرارم شود و من ناخواسته حدود صدمتر او را که به ماشین  آویزان بود با خودم کشیدم و روی زمین افتاد. وقتی از آیینه  بغل دیدم او خونین روی زمین افتاده و تکان نمی‌خورد با پلیس و اورژانس تماس گرفتم.

با اظهارات متهم، خودرو وی بررسی و مشخص شد مصطفی قبل از مرگش با چوب شیشه خودرو  او را شکسته است. شاهدان درگیری نیز اظهارات متهم را تایید کردند.

در  حالی‌که پزشکی قانونی علت مرگ مصطفی را شکستگی سر و ضربه مغزی اعلام کرده بود برای فرهاد به اتهام تسبیب در قتل کیفرخواست صادر و پرونده‌اش برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

متهم قرار است به زودی از خود دفاع کند. اولیای دم برای وی اشد مجازات خواسته‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۸۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان