//
کدخبر: ۳۹۹۷۱۰ //

قاتل جوان در کلاس زبان بازداشت شد!

مرد جوان ۱۸ ماه بعد از قتل یک زن، زیرزمینی زندگی کرد و وقتی خواست در کلاس زبان آلمانی ثبت نام کند بازداشت شد.

قاتل جوان در کلاس زبان بازداشت شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی می‌گفت مادرم با ماشینش به سفر رفته است.می گفت پرستارم مجتبی به من گفته که مادرت زود برمی گردد. اما ناهید وقتی این حرف‌ها را می‌شنید نزدیک بود از تعجب شاخ دربیاورد!

وارد خانه که شد علی تنها بود.خبری از مادرشوهرش هم نبود.ناگهان چشمش به خونابه‌ای افتاد که زیر در کمد دیواری اتاق بیرون ریخته بود.هم زمان که در کمد دیواری را باز کرد صدای فریادهای پی در پی او سکوت خانه را شکست.جسد مادر شوهرش مچاله شده در کمد دیواری بود.

تعقیب پرستار خانگی

به نقل از ایران، با کشف جسد این زن رسیدگی به پرونده قتل در دستور کار بازپرس جنایی قرار گرفت.بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که آثار کبودی روی گلوی مقتول است و همه چیز حکایت از خفه شدن مادر علی داشت.

در همان بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که مقدار زیادی از طلاهای پیرزن ثروتمند و همچنین خودرو پژو ۲۰۶ او به سرقت رفته است.همه ادله و شواهد حکایت از این داشت که عامل جنایت کسی جز مجتبی، پرستار خانگی پیرزن سالخورده نیست.

حدود یک سال و نیم از قتل مادر علی می‌گذشت تا اینکه در هفته گذشته مجتبی در حالی که قصد ثبت نام در یک کلاس زبان آلمانی را داشت دستگیر شد.

قاتل در بازجویی گفت: به افغانستان رفتم و تا همین دو هفته قبل آنجا زندگی می‌کردم.زندگی در افغانستان با طلاهایی که همراهم بود سرشار از استرس بود!

فکر می‌کردم آب‌ها از آسیاب افتاده است. برگشتم که به ترکیه سفر کنم و از آنجا به آلمان بروم.می خواستم تا آخر عمر در آلمان زندگی راحتی داشته باشم اما می‌ترسیدم همین که زبان بلد نیستم باعث شود که سرم کلاه برود. برای همین تصمیم گرفتم کلاس زبان ثبت نام کنم که در همان زمان به دام افتادم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان