//
کدخبر: ۳۹۷۹۲۸ //
مرور حوادث گذشته؛

زن متاهل با وسوسه‌های شیطانی مرد جوان را اسیر خود کرد/ قتل شوهر در خواب !+جزییات

مرد جوان که اسیر وسوسه‌های زنی شده و شوهر او را در خواب کشته بود، پس از محاکمه به قصاص محکوم شد. قضات دادگاه کیفری، همسر مقتول را به ۲۷ سال زندان محکوم کردند.

زن متاهل با وسوسه‌های شیطانی مرد جوان را اسیر خود کرد/ قتل شوهر در خواب !+جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

اواخر زمستان سال ۹۹ با گزارش قتل مردی در محله نظام‌آباد تحقیقات جنایی روی این پرونده آغاز شد. ماموران با ورود به خانه محل قتل با جسد حامد در رختخواب روبه‌رو شدند که با ضربه چاقو به گردنش جان باخته بود.

فرزانه، همسر مقتول در حالی که با دیدن جسد شوهرش شوکه شده بود، به ماموران گفت: «امروز همراه دو فرزندم به مهمانی رفته بودیم. وقتی برگشتیم با جسد غرق در خون همسرم روبه‌رو شده و با پلیس تماس گرفتم.»جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران در بررسی‌های خود به فرزانه مشکوک شده و تماس‌های او را زیر نظر گرفتند.

بررسی‌ها روی این شاخه گره از معمای این جنایت باز کرد. فرزانه در واتس‌اپ برای پسری به نام احسان پیامی ارسال کرده و از او خواسته بود، ضربه‌ها را طوری به حامد بزند که زنده نماند.با کشف این سرنخ فرزانه دستگیر شده و در بازجویی به طراحی و اجرای نقشه قتل همسرش با همدستی احسان اعتراف کرد. احسان هم بازداشت و به قتل اقرار کرد. با تکمیل تحقیقات در دادسرای جنایی تهران، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهمان در شعبه هشتم پای میز محاکمه ایستادند.

قتل

در این جلسه پدر و مادر حامد از طرف خودشان و دو نوه‌شان، درخواست قصاص را مطرح کردند. سپس رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به احسان از او خواست از خود دفاع کند. مرد جوان با قبول اتهامش ادعا کرد: «هفت سال قبل در خیابان با فرزانه آشنا شدم. فکر می‌کردم مجرد است اما بعد فهمیدم همسر و دو فرزند دارد. به خاطر علاقه‌ای که به او داشتم به این رابطه ادامه دادم. او همیشه از رفتار همسرش گلایه می‌کرد و قصد داشت هرطور شده از این زندگی خلاص شود. حتی یک‌بار شیرگاز را باز گذاشت تا همسرش خفه شود اما شوهرش فهمید و ناکام ماند. فرزانه از من خواست شوهرش را بکشم که مخالفت کردم اما آن‌قدر اصرار کرد که پذیرفتم. او می‌گفت بعد از قتل شوهرش با من ازدواج می‌کند. او صبح جمعه از خانه بیرون رفت و من ساعت ۱۰ وارد شدم و حامد را در خواب با دو ضربه چاقو به گردنش کشتم. بعد هم فرزانه با صحنه‌سازی قصد داشت مرگ او را با انگیزه سرقت نشان دهد. قبول دارم اشتباه کردم. فریب حرف‌های این زن را خورده و این اشتباه را مرتکب شدم.»

وقتی نوبت به دفاعیات فرزانه رسید، او منکر معاونت در قتل همسرش شد و گفت: «قبول دارم با احسان درددل می‌کردم اما از نقشه او برای قتل اطلاعی نداشتم. او در نبود من وارد خانه‌مان شد و شوهرم را کشت.»

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شده و احسان را به قصاص و فرزانه را به ۲۷ سال حبس محکوم کردند.

این خبر مربوط به گذشته بوده و صرفا جهت عبرت آموز بازنشر گردیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان