//
کدخبر: ۳۹۴۹۴۵ //

تجاوز به چپ سواری پراید جان چهار نفر را گرفت

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان از تصادف ۳ دستگاه خودرو با یکدیگر در محور زاهدان- زابل با چهار نفر کشته و یک نفر زخمی خبر داد.

تجاوز به چپ سواری پراید جان چهار نفر را گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ مهدی خمر در گفت‌وگو با خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی بین سه دستگاه خودرو سواری، دو دستگاه پژو 405 و سواری پراید در محور زابل- زاهدان که بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی و آتش‌نشانی در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد خودروی سواری پراید که از مسیر زاهدان به سمت زابل در حال طی مسیر بوده با دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 نقره‌ای و سفید که از مسیر زابل به سمت زاهدان در حال حرکت بودند به علت تجاوز به چپ برخورد کرده است.

وی افزود: متاسفانه در اثر این تصادف دو نفر از سرنشینان سواری پژو نقره‌ای که دچار حریق شد و دو نفر از سرنشینان سواری پراید جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر از سرنشینان سواری پراید زخمی شده که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ توسط راننده سواری پراید عامل این تصادف بوده، خاطرنشان کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه در طی مسیر حرکت کرده و از شتاب‌زدگی خودداری کنند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان