//
کدخبر: ۳۹۴۰۸۶ //

مرگ عجیب و وحشتناک یک دانش آموز ۹ ساله در مدرسه

دانش آموز دختر ملک آبادی با گیرکردن بین نرده های مدرسه جان باخت.

مرگ عجیب و وحشتناک یک دانش آموز 9 ساله در مدرسه
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن داوری، فرماندار مشهد  در این باره گفت: این دانش آموز که در کلاس سوم ابتدایی تحصیل می کرده، وقتی بعد از تعطیل شدن مدرسه متوجه شده در مدرسه شان واقع در روستای «گنبد دراز» ملک آباد جا مانده است برای درخواست کمک بر روی صندلی رفته و سر خود را از نرده ها بیرون آورده اما با افتادن از روی صندلی سر وی بین نرده ها گیر کرده و دچار خفگی شده است.

همچنین مجید بیکی، بخشدار احمدآباد شهرستان مشهد در این باره توضیحاتی داده که مهمترین بخش‌های آن را در ادامه می‌خوانید:

 

  • در پی فوت ناشی از خفگی یک دختر دانش آموز در روستای "جنبه دراز" بخش احمدآباد، تحقیقات قضایی در خصوص دلایل فوت این کودک آغاز شد.

  • پس از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه این دانش آموز ۹ ساله پس از پایان کلاس در مدرسه سه کلاسه روستای جنبه دراز جا می‌ماند و مدیر مدرسه، درب مدرسه را قفل کرده و می‌رود.

  • والدین و بستگان دانش آموز حوالی ساعت ۱۴ برای یافتن کودک به مدرسه مراجعه و مشاهده می‌کنند که کودکشان از ناحیه گردن از حفاظ پنجره کلاس آویزان شده است، ظاهرا این دانش آموز پس از آنکه با درب بسته مدرسه مواجه می‌شود، جهت کمک خواستن یا خروج از پنجره کلاس سرش میان میله های حفاظ گیر می‌کند و خفه می‌شود.

  • دانش آموز بوسیله بستگان به مرکز جامع سلامت شهری ملک آباد منتقل می‌شود اما بر اساس اعلام پزشک کشیک و کادر اورژانس، دانش آموز هنگام رسیدن به مرکز بهداشت فاقد علائم حیاتی بوده است.

  • عملیات احیای دانش آموز توسط پرسنل اورژانس و کادر مرکز بهداشت به مدت ۵۰ دقیقه انجام اما متاسفانه احیای کودک محقق نمی‌شود و فوت اعلام می‌شود.

  • پس از حادثه بازپرس و قاضی مربوطه در محل حادثه حضور پیدا کرده و تحقیقات قضایی درباره علت دقیق این حادثه حادثه ناگوار آغاز می‌شود، صحنه حادثه بازسازی شده و افراد دخیل در این خصوص از جمله مدیر مدرسه به عنوان مسوول اصلی آموزشگاه و مدیر آموزش و پرورش بخش، برای ارائه توضیحات خواسته شده‌اند.

  • بر اساس مشاهدات و اظهار نظر بستگان متوفی و افراد حاضر در محل خفگی دانش آموز در اثر فشار میله‌های حفاظ پنحره بوده است اما برای روشن شدن علت قطعی فوت اکنون پیکر در پزشکی قانونی است و تا فردا دلایل قطعی فوت از سوی پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان