//
کدخبر: ۳۹۴۰۸۰ //

بازداشت شکارچی زنان تهران با شلیک گلوله پلیس / ۲ مرد فراری زمینگیر شدند + جزییات

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 سارق که با همکاری یکدیگر از شهروندان زورگیری میکردند خبر داد.

بازداشت شکارچی زنان تهران با شلیک گلوله پلیس / 2 مرد فراری زمینگیر شدند + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد گودرزی" اظهار کرد: در پی مراجعه چندین مال باخته به کلانتری 102  پاسداران  مبنی بر اخاذی و زورگیری تیم زورگیران در محله پاسداران رسیدگی به موضوع و دستگیری  سارقان  در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری این محل قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند عنوان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد باند سارقان با دو دستگاه  موتورسیکلت  با شناسایی سوژه مورد نظر و با همراه داشتن سلاح سرد اقدام به اخاذی از شهروندان به خصوص خانم ها می کنند که با افزایش گشت های هدفمند متهمان در یکی از خیابان های محله رویت شدند.

ماموران با مراجعه به متهمان یک عملیات منسجم پلیسی پس از یک تعقیب و گریز طولانی و شلیک چندین تیر هوایی و چند تیر به لاستیک موتورسیکلت 2 نفر از متهمان که قصد حمله به ماموران با سلاح سرد را داشتند خلع سلاح و در محل دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی اولیه از متهمان  2قبضه سلاح سرد و 6 دستگاه گوشی تلفن همراه که همان روز سرقت کرده بودند کشف شد و مشخص شد موتورسیکلتی که  سارقان  با آن اقدام به سرقت میکنند نیز دارای سابقه سرقت میباشد. و متهمان 37  ساله در تحقیقات پلیسی به جرم خود و سرقت و زورگیری معترف که تا کنون چندین باخته شناسایی شده اند .

سرهنگ گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی مال باختگان و جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان