//
کدخبر: ۳۹۳۸۳۸ //

وقوع قتل در پی نزاع ناشی از تصادف در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: شخصی که در یک درگیری لفظی و نزاع بر سر وقوع یک مورد تصادف رانندگی مرتکب قتل شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وقوع قتل در پی نزاع ناشی از تصادف در سیرجان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی امروز 16 فروردین ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد قتل در درگیری لفظی و نزاع شکل گرفته طی یک سانحه رانندگی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سیرجان و متواری شدن متهمان، ماموران پلیس بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های میدانی و اولیه مشخص شد بر اثر درگیری لفظی و نزاع بین راننده ها و سرنشینان دو خودرو که منشاء آن یک تصادف رانندگی بوده یکی از طرفین این نزاع با چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

امیرسبتکی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از بررسی های لازم و  کمتر از ۲۴ ساعت، عامل این قتل را در یکی از نقاط شهرستان به همراه دو متهم دیگر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به اعتراف متهم به ارتکاب قتل و معرفی او و دیگر متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: افزایش میزان تحمل و صعه صدر در مواجهه با سوانح و حوادث و حل موضوعات از طریق گفتگو می تواند از وقوع حوادث تلخ اینچنینی پیشگیری کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۸۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان