//
کدخبر: ۳۹۲۷۰۸ //

سارقان مسلح در کرمانشاه با اقتدار پلیس زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند 4 نفره سارقان مسلح شهر کرمانشاه با تلاش پلیس و اقتدار ماموران کلانتری 21 نیایش خبر داد.

سارقان مسلح در کرمانشاه با اقتدار پلیس زمین گیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره موبایل قاپی و زورگیری توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 405 در شهر کرمانشاه، طرح مهار برای توقف وسیله نقلیه و دستگیری سارقان اجرا شد.

وی ادامه داد: در همین راستا پس از گزارش پلیس 110 مبنی بر یک مورد موبایل قاپی نافرجام در شهرک کارمندان، بلافاصله گروهی از ماموران کلانتری 21 نیایش به محل اعزام و حین گشتزنی موفق به شناسایی خودرو مورد نظر که چهارسرنشین با سر و صورت پوشیده داشت، شدند.

سردار جاویدان افزود: سرنشینان خودرو پژو 405 با مشاهده گشت پلیس به سرعت از محل متواری و با بی توجهی به اخطارهای ایست پلیس و شلیک های هوایی ماموران به فرار خود ادامه دادند و یکی از سرنشینان خودرو سارقان بوسیله کلت کمری به سمت خودرو پلیس تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: ماموران با مشاهده این صحنه نسبت به تعقیب و گریز برای توقیف خودرو سارقان اقدام و به سمت لاستیک آن شلیک کردند که به دنبال آن خودرو پژو 405 از جاده منحرف و پس از برخورد با تیر برق حاشیه خیابان متوقف که در بررسی های انجام گرفته مشخص شد راننده خودرو به علت اصابت گلوله فوت کرده است.

وی تصریح کرد: پس از توقف خودرو سارقان، 3 نفر از سرنشینان آن متواری شدند اما با تلاش ماموران یکی از آن ها دستگیر و یک قبضه کلت کمری و 5 عدد فشنگ از وی کشف و در بازجویی ها به ارتکاب سرقت به عنف و مسلحانه اعتراف کرد.

سردار جاویدان افزود: در بازرسی های انجام شده از داخل خودرو سارقان 9 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و 2 تیغه شمشیر نیز کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری 2 سارق متواری با جدیت از سوی ماموران انتظامی ادامه دارد.

وی در پایان برخورد با سارقان را از مهمترین اولویت های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: از این پس هیچ سارق و مجرمی در این استان حاشیه امنیت نخواهد داشت و این افراد مطمئن باشند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود می رسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان