//
کدخبر: ۳۹۲۱۵۶ //

فکرش هم نمی‌کردم شوهرم اینقدر راحت دل به مژگان بدهد/ مژگان دوستم بود ولی به من نارو زد و ...

شک به همسرم کردم و یک تصمیم گرفتم که همان خانه ام را ویران کرد.

فکرش هم نمی‌کردم شوهرم اینقدر راحت دل به مژگان بدهد/ مژگان دوستم بود ولی به من نارو زد و ...
به گزارش فرتاک نیوز،

زن جوان از اشتباه بزرگی که مرتکب شده بود و به خاطر همین اشتباه زندگیش را نابود کرده بود  سخن گفت، اشتباهی که به قیمت از دست رفتن زندگیش شد و جدایی او و همسرش را رقم زد تا شوهرش با دوستش ازدواج کند.

زن جوان در رابطه با این موضوع گفت: چند وقتی بود که به پوریا شک کرده بودم ،پیش چندتا فال گیر فال گرفتم همه می‌گفتند که پوریا داره بهت خیانت می‌کنه و همین موضوع باعث می شد بیشتر حساس بشم تا اینکه با مشورت نازی و مهوش تصمیم گرفتم یکی از دوستان دورم را که پوریا تا حالا ندیده سراغش بفرستم تا امتحانش کنم.

مرجان را بعنوان مشتری به بوتیک پوریا فرستادم، اما نتیجه خاصی نگرفتم و بر اساس آنچه مرجان می گفت: پوریا به اون محل نداده است.

با توجه به اینکه مرجان دختری زیبا و خوش اندام بود و پوریا تحویلش نگرفته بود تو دلم خوشحال بودم و امیدوار شدم و تا حدودی افکار سیاهی که تو ذهنم بود خارج شد .

چند ماه از این موضوع گذشت که اتفاقی به گوشی پوریا دست پیدا کردم و چت های عاشقانه پوریا رو با یه دختر دیدم .دنیا دور سرم چرخید،شماره را برداشتم و تصمیم گرفتیم نازی به اون دختر زنگ بزنه و تهدیدش کنه اما وقتی نازی داشت شماره می گرفت با کمال تعجب دیدیم اون شماره شماره مرجان است .

سراغ مرجان رفتم و دعوای بدی باهاش کردم اما وقتی مرجان لب باز کرد و داستان دوستی اش با پوریا را تعریف کرد دیگه نتونستم تحمل کنم .

پوریا مرجان را صیغه کرده بود و بعد از این ماجرا دعوای بدی بین من و پوریا رخ داد و دعوا به خانواده ها کشید و نهایتا پوریا من رو طلاق داد و با مرجان ازدواج کرد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۱۵۶ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    خیلی بیشعوره

  • سعید ارجمند

    درود بر پوریا

  • مینا

    حقت بوده دیگه با این روش امتحان کردن الک یت آخه آدم دختر خوشگل میفرسته واس شوهرش؟ الدنگ؟ 😏منم بودم باهاش ازدواج می کردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان