//
کدخبر: ۳۹۱۴۴۳ //
پلیس مشهد فاش کرد

نظافتچی شیاد با حضور در ۳ خانه میلیاردر شد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سارقی در پوشش نظافتچی با ۱۲۰ میلیارد ریال سرقت از ۳ منزل مسکونی خبر داد.

نظافتچی شیاد با حضور در 3 خانه میلیاردر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ احمد نگهبان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش  سرقت  از آپارتمانی در محدوده بلوار سجاد، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد برای کار از خانه خارج شده و موقع برگشت به آپارتمان متوجه می‌شود که تمامی وسایل خانه بهم ریخته و قسمتی از اموال با ارزش شامل صندوقچه  طلا  و جواهر، یک دستگاه تلفن همراه اپل، یک دستگاه فشار خون، یک دستگاه سنجش قند خون و... به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال سرقت شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی یک متهم زن را که در پوشش  نظافتچی  به خانه موردنظر رفت و آمد داشته شناسایی و پس از اطمینان با هماهنگی مرجع قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم ۳۵ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات به عمل آمده به سرقت از آپارتمان موردنظر و ۲ خانه مسکونی دیگر با همدستی ۳ مرد جوان اعتراف که همدستان متهم نیز توسط پلیس در یکی از روستا‌های حاشیه شرق مشهد دستگیر شدند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان صندوقچه طلا و جواهرات، یک دستگاه تلفن همراه اپل، یک دستگاه فشار خون، یک دستگاه سنجش قند خون و وسایل دیگری شامل؛ قالیچه ابریشمی نفیس، یک دستگاه لپ تاپ، یک سرویس طلا، ۲۰ عدد سکه پارسیان، ۸ عدد ربع سکه و سه عدد سکه بهار آزادی سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان