//
کدخبر: ۳۹۰۹۸۵ //

خودکشی دختر ۱۷ ساله در گرگان/ جنازه مقابل یک پاساژ چندطبقه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان گفت: پیکر دختر ۱۷ ساله گرگانی که فقدان وی به پلیس اعلام شده بود صبح امروز در کنار یکی از مجتمع‌های تجاری، بی جان پیدا شد.

خودکشی دختر ۱۷ ساله در گرگان/ جنازه مقابل یک پاساژ چندطبقه کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی تجری شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جسم بی جان دختر ۱۷ ساله گرگانی که عصر چهارشنبه گم شدن وی به پلیس اعلام شده بود صبح پنجشنبه در مقابل یکی از مجتمع‌های تجاری، بی جان پیدا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان افزود: نامبرده عصر دیروز (چهارشنبه) به قصد کلاس مشاوره تحصیلی از منزل خارج و پاسخگوی تماس خانواده نبود.

وی ادامه داد: مادر وی با اعلام موضوع، فقدان دختر را به کلانتری ۱۱ گرگان اعلام و متعاقب آن بلافاصله پرونده به پلیس آگاهی ارجاع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان گفت: صبح امروز در حالی که تلاش پلیس برای یافتن نامبرده ادامه داشت، با اطلاع یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مبنی بر مشاهده جسد یک خانم جوان در کنار مجتمع تجاری، پلیس به محل اعزام شد که با بررسی مشخصات جسد یافت شده متعلق به فرد گمشده است.

وی ادامه داد: بر اساس نظر افسر بررسی صحنه، خودکشی نامبرده بر اثر سقوط از ارتفاع انجام شده و تحقیقات برای بررسی علل حادثه در دست اقدام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان