//
کدخبر: ۳۸۹۶۴۹ //

انهدام باند سارقان مسلح جاده‌ای در شوش

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند سه نفره سارقان مسلح در شهرستان شوش دستگیر و مقادیری سلاح جنگی از آنان کشف شد.

انهدام باند سارقان مسلح جاده‌ای در شوش
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ حجت الله سفید پوست با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی با همکاری پاسگاه انتظامی چنانه شهرستان شوش با کار اطلاعاتی و شبانه‌روزی در راستای مبارزه با باند اشرار و سارقان مسلح موفق به شناسایی اعضای یک باند سارقان مسلح جاده‌ای شدند و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان افزود: مأموران پلیس شهرستان شوش در حین گشت زنی، سارقان مسلح را در حال سرقت مشاهده کرده و بلافاصله برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: سارقان برای فرار از قانون با دیدن مأموران اقدام به تیراندازی می‌کنند که پس از گذشت یک ساعت درگیری شدید مسلحانه با سارقان مسلح، سرانجام اقتدار و برتری آتش عوامل انتظامی منجر به دستگیری سه نفر سارق مسلح شد.

سرهنگ سفید پوست با بیان اینکه یک قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه اسلحه کلت کمری از دست متهمان در صحنه درگیری کشف و تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت از آنان توقیف شد، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۶۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان