//
کدخبر: ۳۳۰۶۹۹ //

سرشاخه‌های سارقان دریایی در کیش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: سه سارقی که با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت از شناورهای صیادی این جزیره می کردند، به همت ماموران این فرماندهی دستگیر شدند.

سرشاخه‌های سارقان دریایی در کیش دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ علی اصغر جمالی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت با ایجاد رعب و وحشت و سرقت از لنج‌های صیادی جزیره کیش موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش قرار گرفت.

وی افزود: سارقان با آسیب به لنج‌های صیادی وارد شناورها می شدند و پس از سرقت ماهی‌های صید شده، تلفن همراه صیادان، جی پی اس شناورها،  موجب اذیت و آزار خدمه لنج می‌شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ادامه داد: کارکنان پایگاه دریابانی و کارآگاهان پلیس آگاهی کیش با رصد دقیق از روش حضور سارقان در دریا و اقدامات فنی متوجه شدند سارقان پس از سرقت با رنگ کردن قایق‌های خود سعی در فریب پلیس دارند، که با تعقیب و مراقبت توسط پلیس، محل سکونت این سارقان را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی کیش با هماهنگی دادستان جزیره کیش، طی 24 ساعت عملیات منسجم و هماهنگ سه نفر از سرشاخه‌های اصلی سارقان را شناسایی، دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به جزیره کیش منتقل کردند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش افزود: تلاش پلیس جهت کشف ابعاد و تعداد سرقت‌های متهمان و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۶۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان