//
کدخبر: ۳۸۸۰۸۶ //

افشای راز خیانت زن تهرانی پس از قتل شوهرش / فرزانه به من قول ازدواج داده بود + عکس

مرد جوان که به دنبال رابطه پنهانی با یک زن، طبق نقشه از پیش طراحی شده شوهر وی را کشته بود پای میز محاکمه ایستاد و مدعی شد از سوی زن جوان فریب خورده است. قضات دادگاه این زن و مرد را به اشد مجازات محکوم کردند.

افشای راز خیانت زن تهرانی پس از قتل شوهرش / فرزانه به من قول ازدواج داده بود + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 رسیدگی به این پرونده از اواخر زمستان سال ۹۹ آغاز شد. زن جوانی به نام فرزانه با کلانتری تماس گرفت و از کشته شدن  شوهر ۳۷ ساله اش به نام حامد خبر داد .

وی به ماموران گفت: من و دو فرزندم به مهمانی رفته بودیم. اما وقتی ظهر جمعه به خانه برگشتیم با  جسد  خونین شوهرم روبه رو شدیم .به گمانم در غیاب ما دزدان به خانه مان آمده اند و شوهرم را کشته اند.

با این تماس ماموران به خانه این زوج در نظام آباد رفتند و جسد خونین حامد که شواهد نشان می داد با 2 ضربه چاقو به گردنش از پا درآمده با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد .

ماموران برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند و در این میان بررسی تماس های تلفنی زن جوان شک پلیس را برانگیخت.

رد سیاه عشق ممنوع

ماموران وقتی پیام های واتساپ این زن را بررسی کردند دریافتند وی عکس های شوهرش را در حالی که در خانه شان خواب بود برای یک مرد جوان به نام احسان ارسال کرده و به او گفته «ضربه ها را طوری به حامد بزن که زنده نماند و یا فلج شود و من به دردسر بیافتم ».

با افشای این ماجرا ،فرضیه جنایت سیاه به دنبال عشق ممنوع قوت گرفت و فرزانه بازداشت شد و پرده از جنایت خانوادگی برداشت. وی  اعتراف کرد به دنبال رابطه دوستانه با پسر جوانی به نام احسان نقشه  قتل  شوهرش را کشیده است .

به این ترتیب احسان ۳۰ ساله نیز ردیابی و بازداشت شد و به  قتل  شوهر فرزانه اعتراف کرد.

در دادگاه

به این ترتیب برای آنها  کیفرخواست  صادر و پرونده شان به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آنها پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای جلسه پدر و مادر حامد که ولی 2 نوه شان هستند درخواست  قصاص  را مطرح کردند .

سپس احسان در جایگاه ویژه ایستاد و قتل را گردن گرفت .

وی گفت : 7 سال قبل در خیابان با فرزانه آشنا شدم. من فکر میکردم او مجرد است که به او علاقمند شدم .اما پس از مدتی فهمیدم همسر و دو فرزند دارد. او همیشه از بدرفتاری های همسرش گلایه می کرد و می گفت می خواهد هر طور شده از این زندگی خلاص شود. حتی یک روز در حالی که شوهرش خواب بود شیر گاز خانه را باز گذاشته بود تا او را بکشد اما حامد متوجه ماجرا شده و شیر گاز را درست کرده بود.

وی ادامه داد: فرزانه آنقدر برای کشتن شوهرش به من اصرار کرد که فریب خوردم . فرزانه میگفت به من علاقمند شده و در صورتی که شوهرش را بکشم با من ازدواج میکند. آن شب آخرین بار در حالی که شوهرش خواب بود عکس های او را در واتساپ برایم فرستاد و به من گفت فقط کافیست 2 ضربه چاقو به گردنش بزنم. من هم که فریب خورده بودم ساعت ۱۰ صبح جمعه به خانه فرزانه رفتم و در غیاب او، در حالی که شوهرش خواب بود 2  ضربه چاقو به گردن حامد زدم و خانه را ترک کردم . وقتی فرزانه به خانه برگشت طبق نقشه با پلیس تماس گرفت و گفت در غیاب او شوهرش کشته شده است.

این متهم که سرش را پایین انداخته بود گفت: من قتل را قبول دارم اما باور کنید فریب حرف های زن جوان را خوردم.

انکار معاونت در شوهرکشی

سپس زن جوان در جایگاه ویژه ایستاد و اتهام معاونت در قتل را نپذیرفت .

و ی گفت: قبول دارم با احسان درد و دل کردم اما او با میل خودش و در غیاب من به خانه مان آمد و شوهرم را کشت. من از نقشه او برای قتل اطلاعی نداشتم.

سپس وکیل اولیای دم به اظهارات این زن اعتراض کرد و فرزانه گفت: بررسی پیامک های رد و بدل شده بین وی و متهم ردیف اول نشان می‌دهد این زن دستور قتل شوهرش را صادر کرده و اصرار داشته احسان ضربه ها را به نحوی به شوهرش وارد کند که او قطعا کشته شود. از طرفی احسان ساعت ۱۰ صبح وارد خانه شده و ضربه ها را به حامد زده است. اما فرزانه ساعت ۱۲ با اورژانس تماس گرفته. این در حالی است که در نزدیکی خانه آنها یک بیمارستان قرار دارد و وی می توانسته برای نجات شوهرش بلافاصله با اورژانس تماس بگیرد. اما صبر کرده تا از مرگ شوهرش مطمئن شود.

سپس وکلای دو متهم به دفاع پرداختند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده ،احسان را به  قصاص  و فرزانه به ۲۷ سال زندان محکوم کردند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان