//
کدخبر: ۳۸۸۰ //

تمام تلاشمان پیدا کردن هرچه سریع‌تر پیکر شهدای آتش‌نشان است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه نباید دقت را فدای سرعت کنیم، گفت: تمام تلاشمان این است که هرچه سریع‌تر پیکر شهدای آتش‌نشان را پیدا کنیم.


 تمام تلاشمان پیدا کردن هرچه سریع‌تر پیکر شهدای آتش‌نشان است

به گزارش فرتاک نیوز ، شریف‌زاده با بیان اینکه خبر جدیدی از شهدای آتش‌نشان و مفقودین حادثه ریزش ساختمان پلاسکو نداریم، گفت: از تمام سازمان‌ها و افرادی که در کنار ما هستند، همچون آبفا، سازمان هلال‌احمر، سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیاء تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور بیل‌های مکانیکی در ضلع شمال غرب ساختمان پلاسکو گفت: قیچی‌های مخصوصی به محل آورده شده‌اند که یک به یک تیرآهن‌ها را بریده و تیم‌های جست‌وجوگر آنها را همراهی می‌کنند و هرجا که احتمال وجود مفقودین حادثه وجود داشته باشد، عملیات متوقف و تیم جست‌وجوگر به بررسی می‌پردازد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با تشکر از حضور مردم در ایستگاه‌های آتش‌نشانی و همدلی آنان با نیروهای آتش‌نشان گفت: در اطراف محل حادثه هیئت‌های عزاداری  و تشکل‌ها به برپایی ایستگاه‌های صلواتی اقدام کرده و همدلی خود را به نمایش گذاشته‌اند، اما از شهروندان تقاضا داریم از تجمع‌های بی‌مورد خودداری کرده و شرایط را برای فعالیت خودروهای حمل نخاله فراهم کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان