//
کدخبر: ۳۸۷۴۱۸ //

حبس و شلاق برای ۲ پسر متهم به تعرض به دختر جوان

دختر جوان از دو پسر به اتهام تجاوز شکایت کرد اما متهمان ادعا کردند بی‌گناه هستند.

 حبس و شلاق برای ۲ پسر متهم به تعرض به دختر جوان
به گزارش فرتاک نیوز،

دادگاه کیفری استان تهران دو پسر جوان را که متهم هستند دختری را به خانه کشانده و آزار داده‌اند به شلاق و حبس محکوم کرد.

متهمان که دو مرد جوان هستند ادعا می‌کنند دختر با آنها آشنا بوده و خودش به خانه‌شان رفته اما دختر ادعای دیگری کرده و گفته آشنایی‌ای در میان نبوده است.

فروردین‌ماه امسال دختری به نام بیتا به ماموران مراجعه کرد و مدعی شد دو پسر جوان به او تعرض کرده‌اند.

این دختر در تشریح شکایتش گفت: من سال‌هاست بعد از جدایی پدر و مادرم از یکدیگر با مادرم زندگی می‌کنم. صبح ۱۳ فروردین بود و من برای ورزش به پارکی در غرب تهران رفته بودم. پس از ورزش روی نیمکت نشستم که پسر جوانی به نام مجید به سمتم آمد و سر صحبت را باز کرد. او که پسر مودبی بود کنارم نشست و ما با هم صحبت کردیم. چند دقیقه گذشته بود که از پارک بیرون رفت و سپس با دو لیوان آب‌میوه به داخل پارک برگشت. او آب‌میوه را تعارف کرد. پس از نوشیدن آن دیگر چیزی نفهمیدم و بیهوش شدم.

این دختر ادامه داد: وقتی به‌هوش آمدم که در خانه مجردی دو پسر گرفتار شده بودم. آنها که کیوان و پرهام نام داشتند بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار دادند. آنها تهدیدم کردند در این باره به کسی حرفی نزنم، در غیر این صورت آبرویم را می‌برند. وقتی سراغ مجید را از آنها گرفتم گفتند مجید پس از بیهوش کردن من، با آنها تماس گرفته اما خودش به خانه نیامده است.

بیتا گفت: بعد از چند ساعت دو پسر جوان مرا رها کردند و من با سر و وضع آشفته به خانه برگشتم و حقیقت را به مادرم گفتم. به همین خاطر به پیشنهاد مادرم تصمیم گرفتم از آنها شکایت کنم.

با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده مجید بازداشت شد. او ادعاهای دختر جوان را رد کرد و گفت: من از قبل بیتا را می‌شناختم. به همین خاطر در پارک با او قرار ملاقات گذاشتم؛ اما چون کاری برایم پیش آمده بود از پارک بیرون رفتم و او با میل خودش همراه دو نفر از دوستانم به نام کیوان و پرهام به خانه‌شان رفت. من از ماجرای آزار و اذیت او اطلاعی ندارم.

با اطلاعاتی که این پسر به پلیس داده بود دو دوست او بازداشت شدند و در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای جلسه دختر جوان به تشریح شکایت پرداخت و گفت: دو متهم حاضر در دادگاه وقتی بیهوش بودم مرا به خانه مجردی‌شان بردند و سپس بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار و شکنجه دادند. من به اتهام تجاوز به عنف برایشان مجازات می‌خواهم.

سپس دو متهم از خود دفاع کردند. کیوان گفت: شاکی دروغ می‌گوید که اتفاقی با دوست‌مان مجید در پارک آشنا شده. ما او را از قبل می‌شناختیم و با او رابطه دوستانه داشتیم. آن روز او و مجید با هم به پارک رفته بودند، اما چون مجید کار داشت از پارک بیرون رفت و بیتا همراه من و دوستم به خانه مجردی ما آمد و ما با میل خودش با او رابطه برقرار کردیم. دادگاه پیامک‌های ما را بررسی کرده و می‌داند که دختر جوان شماره تلفن من را داشته و چند باری هم تماس گرفته است.

پرهام نیز اظهارات دوستش را تایید کرد و منکر تجاوز به عنف شد؛ اما دختر جوان گفت: من هرگز آنها را ندیده بودم و نمی‌شناختم. آنها با ترفندی خاص و با خوراندن آب‌میوه مسموم مرا به خانه مجردی بردند و آزار دادند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده و اظهارنظر کارشناسان پزشکی قانونی کیوان و پرهام را به ۹۹ ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان