//
کدخبر: ۳۸۷۲۱۷ //
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبرداد:

کشف قاچاق تریاک در بزرگراه آزادگان تهران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۳۰۲ کیلو تریاک در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات، پنج قاچاقچی سابقه دار دستگیر شدند.

کشف قاچاق تریاک در بزرگراه آزادگان تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ ضرغام آذین به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با تحقیقات انجام شده از سوی ماموران این یگان مشخص شد یکی از مواد فروشان سابقه دار به تازگی با تشکیل باند پنج نفره در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد که دستگیری متهمان در دستور کار آنها قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد متهم در ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده ای داشته و به تازگی نیز مقادیر متنابهی مواد مخدر را از قاچاقچیان استان های جنوبی کشور خریداری و قصد انتقال آن را با ۲ دستگاه خودروی سواری از طریق محورهای مواصلاتی به تهران دارد.

وی افزود: به دنبال این موضوع بی درنگ تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محورهای مواصلاتی شهر تهران اعزام شدند و پس از چندین ساعت گشت زنی نامحسوس و هدفمند سرانجام هر ۲ خودروی مورد نظر را در بزرگراه آزادگان مشاهده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه آنها را متوقف و متهم اصلی به همراه چهار همدستش را دستگیر کردند.

اعتراف سارقان به ۲۱ فقره سرقت لوازم خودرو در تهران

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق حرفه ای لوازم خودرو حین سرقت و کشف ۲۱ فقره سرقت لوازم خودرو خبر داد.

سرهنگ ارسلان قاسم زاده گفت: به دنبال چندین فقره سرقت لوازم خودرو توسط یک دستگاه خودرو سواری پراید ۱۱۱ سفید در محدوده خیابان فرشتگان و محله های اطراف آن، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار عملیات کلانتری مرزداران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران گشت زنی های هدفمند را در نقاط جرم خیز افزایش دادند، افزود: حین گشت زنی در این محدوده ماموران راننده سرنشین خودروی مذکور را در حین سرقت مشاهده و سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات منسجم پلیسی متهمان غافلگیر و قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی داخل خودرو متهمان تعدادی لوازم سرقتی اعم از سه عدد ضبط و چهار عدد باطری خودرو با مارک های مختلف که ساعاتی قبل سرقت کرده بودند، کشف شد و متهمان ۳۷ و ۵۱ ساله به جرم خود و سرقت لوازم خودرو و ۲۱ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و مال باختگان نیز شناسایی شدند.

پایان راه سارقان مسلح

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای منزل با هوشیاری پلیس خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح گرم و ۱۰ تیر جنگی کشف شد.

سرهنگ محمدباقر قدم زاده در تشریح این خبر گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۲۳ نیاوران درحال گشت زنی به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ مشکی که راننده در حال زاغ زنی منزلی بودند مشکوک می شوند.

وی با بیان اینکه ماموران جهت بررسی بیشتر به خودرو مراجعه کردند افزود: متهم با مشاهده خودرو پلیس با سرعت از محل متواری که در یک تعقیب و گریز و با تیراندازی خودرو متوقف که متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اولیه از خودرو متهم یک قبضه سلاح کلت کمری و ۱۰ عدد فشنگ مربوطه و ۲ کارت شناسایی جعلی منتسب به ارگان های دولتی و ادوات سرقت کشف شد که متهم ۳۰ ساله به جرم خود و حضور در محل فوق جهت سرقت منزل معترف شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان