//
کدخبر: ۲۶۹۹۴۱ //

دستگیری ۲ مرد با ۱۸۵ کیلوگرم تریاک در تهران

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در عملیات پلیسی 2 فروشنده مواد مخدر را با 185 کیلو و 950 گرم تریاک دستگیر کردند.

دستگیری 2 مرد با 185 کیلوگرم تریاک در تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: در پی شکایت های مردمی اهالی تهرانسر، مبنی بر تردد تعدادی افراد مشکوک در تهرانسر بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت قرار گرفت و مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر با همکاری یکی از همدستانش مقداری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و در مخفیگاهش در حوالی تهرانسر پنهان کرده است.

وی بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی به دست آمد که متهم ساکن غرب استان تهران می باشد و محموله های مواد مخدر را با همکاری همدستش در تهرانسر پنهان می کند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با شناسایی هویت متهمان و مخفیگاه آنان در غرب استان تهران و همچنین تکمیل رصد های اطلاعاتی با هماهنگی های قضائی، تیمی از ماموران عملیات این پلیس با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب تهران، مخفیگاه متهمان را تحت کنترل در آوردند و پس از اطمینان از حضور آنان در مخفیگاهشان در یک اقدام ضربتی هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از آن مکان 185 کیلو و 950 گرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان و مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۹۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان