//
کدخبر: ۳۸۵۹۳۰ //
فرمانده انتظامی قرچک خبر داد:

درگیری منجر به قتل در قرچک / دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهرستان قرچک خبر داد و گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ زیباشهر، قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

درگیری منجر به قتل در قرچک / دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
به گزارش فرتاک نیوز،

یداله طهماسیان ظهر پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در تشریح جزییات این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در بامداد روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در محله ی زیباشهر، سریعا عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل وقوع جرم، در بررسی های اولیه میدانی مشخص شد که ۲ جوان به علت درگیری لفظی و توهین و فحاشی با یکدیگر درگیر شدند که در این میان یکی از طرفین دعوا مورد اصابت ضربات چاقوی طرف دیگر قرار گرفته و به شدت مصدوم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک با اشاره به انتقال مصدوم به مرکز درمانی بیمارستان شهید ستاری از مرگ این فرد به علت شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: با حضور به موقع پلیس و پیگیری های صورت گرفته قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل در تحقیقات به عمل آمده به قتل اعتراف کرد، اظهار کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۹۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان