//
کدخبر: ۳۸۵۰۱۱ //

عاقبت شوم فحاشی وسط شهر ! / خونی که نباید ریخته می شد !

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهرستان قرچک خبر داد و گفت: با تلاش ماموران کلانتری 12 زیباشهر قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

عاقبت شوم فحاشی وسط شهر ! / خونی که نباید ریخته می شد !
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "یداله طهماسیان" در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره  درگیری  منجر به قتل در بامداد روز چهارشنبه 12 بهمن ماه 1401 در محله ی زیباشهر، سریعا عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل وقوع جرم در بررسی های اولیه میدانی مشخص شد که 2 جوان به علت درگیری لفظی و توهین و فحاشی با یکدیگر درگیر شدند که در این میان یکی از طرفین دعوا مورد اصابت ضربات چاقوی طرف دیگر قرار گرفته و به شدت مصدوم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک با اشاره به انتقال مصدوم به مرکز درمانی بیمارستان شهید ستاری از مرگ این فرد به علت شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: با حضور به موقع پلیس و پیگیری های صورت گرفته قاتل درکمتر از یک ساعت دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل در تحقیقات به عمل آمده به قتل اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان