//
کدخبر: ۳۸۵۸۶۳ //

پایان گروگان گیری پسر ۲۱ ساله/۷۰ روز دور از خانواده!

پسر ۲۱ ساله‌ای که ۷۰ روز پیش توسط یک گروه مسلح دزدیده و به خارج از کشور منتقل شده بود، با تلاش پلیس آگاهی و اینترپل آزاد شد.

پایان گروگان گیری پسر 21 ساله/70 روز دور از خانواده!
به گزارش فرتاک نیوز،

 ۷۰روز پیش پسر ۲۱ساله‌ای به نام دانیال در حال رفتن به خانه‌شان در زیدآباد سیرجان بود که خودرویی راهش را سد کرد و چند مرد جوان که سر و صورتشان را پوشانده بودند از آن پیاده شدند. مردان غریبه سلاح به‌دست داشتند و با تهدید دانیال را سوار ماشین خود کرده و ربودند. آدم‌ربایان پس از ربودن پسر جوان با خانواده‌اش تماس گرفتند و در ازای آزادی او درخواست ۴۰میلیارد تومان پول نقد کردند. اما پدر دانیال که یکی از مهندسان خوشنام شهر بود، چنین پولی برای آزادی پسرش نداشت.

111

با گزارش ماجرا به پلیس، تیمی از کارآگاهان برای دستگیری آدم‌ربایان و آزادی جوان ربوده شده وارد عمل شدند. درحالی‌که تهدیدهای آدم‌ربایان ادامه داشت، تیم تحقیق که بررسی‌های گسترده‌ای را برای ردیابی آنها در دستور کار قرار داده بودند به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد گروگانگیران چند روز پس از آدم‌ربایی، جوان ۲۱ساله را از مرز خارج کرده و به یکی از کشورهای همسایه منتقل کرده‌اند. هر چند خروج گروگان از کشور، کار را برای تیم‌های تحقیق مشکل کرده بود اما کارآگاهان به بررسی‌های خود ادامه دادند تا اینکه موفق شدند محل دقیق نگهداری گروگان را در کشور همسایه‌ شناسایی کنند.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی که پس از ۶۰روز کار اطلاعاتی و بی‌وقفه موفق به شناسایی مخفیگاه آدم‌ربایان در کشور همسایه شده بودند، اطلاعات به‌دست آمده را در اختیار اینترپل ایران قرار دادند و به این ترتیب تلاش‌های بین‌المللی برای آزادی گروگان آغاز شد. خوشبختانه اینترپل ایران با همکاری اینترپل کشور همسایه عملیات آزادی گروگان را کلید زد و به این ترتیب پلیس کشور همسایه توانست در یک عملیات ضربتی دانیال ۲۱ساله را پس از ۷۰روز اسارت از دست آدم‌ربایان نجات دهد.

سردار ناظری ادامه داد: دانیال پس از آزادی در اختیار مرزبانی ایران قرار گرفت و حدود ساعت ۱۱نیمه‌شب سه‌شنبه وی به کرمان منتقل و در مرکز فرماندهی انتظامی استان کرمان، در آغوش خانواده‌اش قرار گرفت.

با آزادی جوان ۲۱ساله، تحقیقات پلیس برای دستگیری عوامل این گروگانگیری ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۸۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان