//
کدخبر: ۳۵۵۵۰۴ //

باند جیب‌بری خانوادگی در دام پلیس

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای یک باند خانوادگی خبر داد که با همکاری یکدیگر در تهران و سایر استان‌ها جیب بری می‌کردند.


باند جیب‌بری خانوادگی در دام پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی‌فر گفت: ۲۴ بهمن ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع دستگیری سارق جیب بر به نام مرضیه ۲۹ ساله در کلانتری ۱۶۹ مشیریه تشکیل شد که با دستور قضایی پرونده برای کشف و پی‌جویی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه مامور رسیدگی شدند.

او عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، شاکی ۲۳ بهمن ماه در بازار روز مشیریه مشغول خرید بوده که سارق جیب بر قصد سرقت گوشی تلفن همراه وی را داشته و شاکی متوجه می‌شود؛ با کمک افراد دیگر فرد مظنون را دستگیر و ماموران سریع به محل اعزام می‌شوند و سارق که خود را مرضیه معرفی کرده بود برای انجام تحقیقات با دستور قضایی به پایگاه ششم پلیس آگاهی منتقل می‌شود.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: متهم که علت حضورش را در محل فالگیری برای مردم عنوان و اظهار کرد کسی همراه وی نبوده است که در این خصوص مامورین جهت انجام تحقیقات میدانی به محل وقوع حادثه عزیمت، با بررسی دوربین‌های مداربسته و بازبینی آن مشخص شد سارقان تعداد چهار نفر که یکی از آنان مرد و سه نفر دیگر زن هستند و نقشه سرقت به شیوه جیب‌بری را کشیده‌اند. این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی سوابق متهمه حاکی از آن بود وی دارای ۱۵ فقره سابقه کیفری در زمینه‌های جیب بری،

گوشی قاپی و... در شهرهای مختلف از جمله کرمان، سیرجان، بندرعباس، تهران و مشهد می‌باشد که کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق می‌شوند سرنخ‌های متعدد دیگری را نیز به دست آورند و در این مرحله متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به سرقت‌های متعدد از شهروندان اعتراف و اظهار کرد سرقت‌ها به همراه همسرش، خواهر و همسر خواهرش مرتکب شده و حاضر به همکاری جهت شناسایی همدستان خود است.

گفتنی است متهمان به دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۴ تهران برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۵۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان