//
کدخبر: ۳۸۴۵۸۸ //

ناگفته‌های خودکشی دختر جوان؛ چرا مژده خودکشی کرد؟

مدیر کل بهزیستی استان خراسان رضوی با تأیید خبر اقدام به خودکشی یک دختر جوان به نام مژده در یکی از مراکز بازپروری تحت پوشش این نهاد، به تشریح جزئیات این حادثه تلخ پرداخت.

ناگفته‌های خودکشی دختر جوان؛ چرا مژده خودکشی کرد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود فیروزی گفت: مژده که ٢١ سال داشت، چهار ماه قبل در مرکز بازپروری خانه تلاش در مشهد مستقر بوده، این اتفاق در تاریخ ۲۷ دی ماه سال جاری رخ داد و من سه روز قبل از این مرکز بازدید داشتم و ایشان حال خیلی خوبی داشت و ابراز می‌کرد دوست دارد بیشتر آنجا بماند اما سه روز بعد ساعت ۱۷:۴۷ دقیقه عصر به من اطلاع دادند که اقدام به خودکشی کرده است. مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی اظهار داشت: مژده از سال ۹۷ حداقل دو مرتبه دیگر اقدام به خودکشی کرده بود. 

فیروزی بیان کرد: بعد از پذیرش در مرکز بهزیستی، تست‌های روانشناختی نشان داد وی مبتلا به مشکلات خلق و خو و اختلالات خواب است که بلافاصله درمان‌های دارویی و روان درمانی برایش آغاز شد که پس از مدتی در نتیجه این درمان‌ها و مداخلات تخصصی اختلالات خلقی و خواب وی برطرف شده بود، به طوری که نتیجه معاینه روانپزشک ۷ روز قبل از حادثه که در پرونده او ثبت شده، نشان می‌دهد هیچ‌گونه مشکلی نداشته و افکار خودکشی را نیز انکار کرده است. وی در پایان گفت: تا الان تصمیمی برای پرونده گرفته نشده اما قصورها و تقصیرها در حال بررسی است و در صورت اثبات، حتما برخورد خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان