//
کدخبر: ۳۸۳۹۲۸ //

بازداشت ۱۲۶ نفر در تهران گیلان و مشهد! / آنها ماهرانه و با رویاهای خودتان پولتان را بالا می کشیدند

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای مرحله هفتم طرح مبارزه با شرکت‌های بازاریابی غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی گفت: در این خصوص تعداد ۱۱ مکان دسیسه‌های هرمی پلمب شد.

بازداشت 126 نفر در تهران گیلان و مشهد! / آنها ماهرانه و با رویاهای خودتان پولتان را بالا می کشیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ عبداله چولکی اظهار داشت: در راستای طرح شناسایی و  پلمب  شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های  هرمی  ، مرحله هفتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر توان پرسنلی و ظرفیت رده‌های متناظر در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه این طرح که به مدت ۶ روز در اواخر دی ماه سال جاری اجرا شد، افزود: در این خصوص تعداد ۱۲۶ نفر دستگیر و تعداد یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و ۱۱ مکان دسیسه‌های هرمی پلمب شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به استان‌های تهران‌بزرگ، گیلان، خراسان‌رضوی، مازندران، همدان، اصفهان و کردستان است.

وی ضمن هشدار خاطرنشان کرد: شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای دارای مجوز فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند و هیچ گونه وابستگی و ارتباط دیگر اداری، مالی و تشکیلاتی با مراکز دولتی، قضائی و امنیتی برای شرکت‌های دارای مجوز و بازاریابان شاغل در شرکت‌ها وجود ندارد و هرگونه ادعا در این زمینه پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان