//
کدخبر: ۳۸۳۳۴۹ //

نیت پلید مرد جوان در خواستگاری از ۴ زن جوان

مرد جوانی که به بهانه ازدواج 4 زن جوان فریب داده و از آنان کلاهبرداری کرده بود، به تله افتاد.

 نیت پلید مرد جوان در خواستگاری از 4 زن جوان
به گزارش فرتاک نیوز،

زن جوانی اواخر دی ماه به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و در شکایتی گفت: چندی قبل با مرد جوانی آشنا شدم و قرار شد با یکدیگر ازدواج کنیم. مرد جوان بعد از مدتی برای خرید خانه از من 20 میلیارد ریال  پول گرفت اما ناپدید شد.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی نشان داد، مرد جوان با هویت قلابی و جعل عنوان مامور نظامی بلندپایه اقدام به کلاهبرداری از ۴ زن جوان در مشهد و تهران کرده و پس از دریافت پول ناپدید شده است.

کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت مرد کلاهبردار را شناسایی کردند و پی بردند وی سابقه‌دار بوده و در گذشته به جرم کلاهبرداری به زندان رفته است.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با روش‌های پلیسی  مخفیگاه مرد جوان را در جنوب تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری شد اما پس از مواجه حضوری با شاکیان و مشاهده شواهد و مدارک موجود از سوی کارآگاهان، به جرم خود مبنی بر جعل عنوان مامور نظامی بلندپایه و کلاهبرداری از ۴ زن با شگرد وعده دروغین ازدواج اعتراف کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان