//
کدخبر: ۳۸۱۸۰۵ //

سانحه رانندگی در خواف پنج کشته و زخمی به دنبال داشت

رییس پلیس راه خواف گفت: بر اثر سانحه رانندگی برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید سه شنبه شب در این شهرستان دو نفر کشته و سه نفر مصدوم شدنند.

سانحه رانندگی در خواف پنج کشته و زخمی به دنبال داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرگرد حسن محمدی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که در حوالی روستای بیاس آباد از توابع بخش جلگه زوزن شهرستان خواف به وقوع پیوست دو نفر از سرنشینان خودروهای پراید در صحنه حادثه فوت کردند و سه تن مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه توسط پرسنل پلیس راه در دست بررسی است، از رانندگان وسائل نقلیه خواست که در شرایط بارش شدید برف و لغزندگی سطح محورهای مواصلاتی از هر گونه سفرهای غیر ضروری خودداری و سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند.

رییس پلیس راه خواف با اشاره به اینکه در همه محورهای مواصلاتی این شهرستان بارش برف در جریان است، گفت: همه این محورها باز و تردد در آنها در جریان است و رانندگان وسایل نقلیه باید ضمن توجه به هشدارهای هواشناسی، زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

وی اظهار داشت: تردد در محور مواصلاتی خواف به سمت تایباد به دلیل کوهستانی بودن و شدت کولاک برف تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۸۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان