//
کدخبر: ۳۷۸۵۴۴ //

حریق گسترده در یک انبار مواد شیمیایی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده در یک انبار مواد شیمیایی خبر داد.


حریق گسترده در یک انبار مواد شیمیایی
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جلال ملکی در گفت‌وگویی، درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۱ دقیقه بامداد امروز جمعه یک مورد آتش سوزی انبار مواد شیمیایی در شهرستان پردیس، شهرک صنعتی خرمدشت به آتش نشانی تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود؛ اما ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودرو حامل کف به محل اعزام شدند.

ملکی گفت: محل وقوع حادثه سوله‌ای ۱۵۰ متری بود که در آن مقدار زیادی مواد شیمیایی مثل رنگ و تینر در بشکه‌هایی با سایزهای متفاوت نگهداری می‌شد. این محل کاملا شعله‌ور بود و آتش از زیر سقف‌ها به بیرون می‌زد. هر از گاهی هم یکی از بشکه‌ها منفجر می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهارکرد: پیش از رسیدن آتش نشانان تهران به محل آتش نشانان سایر مناطق در محل حاضر شده و عملیات را آغاز کردند. با حضور آتش نشانان تهران نیز عملیات از چند طرف در جریان قرار گرفت و نسبت به اطفاء حریق با محلول آب و کف اقدام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت، گفت: سقف این سوله کاملا بر اثر آتش دفرمه شده بود؛ اما با این وجود تخریب نشده بود.

ملکی در پایان گفت: آتش نشانان تهران بعد از اطفاء شدن کامل حریق محل حادثه را به عوامل آتش نشانی شهرستان پردیس تحویل داده و ساعت ۳:۱۰ بامداد به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۵۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان