//
کدخبر: ۳۶۱۱۴۶ //

ساختمانی سه طبقه در قرچک دچار حریق شد

یک ساختمان جنب ایستگاه پمپ گاز شهرک گل‌های قرچک دچار حریق شد.


ساختمانی سه طبقه در قرچک دچار حریق شد
به گزارش فرتاک نیوز،

شهردار قرچک در گفت‌وگویی بیان کرد: این آتش سوزی مربوط به ایستگاه گاز نبود در ساختمانی سه طبقه جنب ایستگاه اتفاق افتاد که به دلیل اینکه گازوئیل در این ساختمان نگه داری می‌شد حریق شعله ور شده و ساختمان کامل در آتش سوخت.

همچنین فرماندار قرچک در این باره افزود: شدت آتش سوزی بسیار بالا بود اما با تلاش پرسنل آتش‌نشانی  حریق اطفاء شد .

فرماندار قرچک افزود: در این حادثه شش نفر مصدوم شدند که حال یک نفر از آنها وخیم  گراش شده است، علاوه بر این افراد ، چهار نفر از آتش‌نشانان هم دچار دودگرفتگی شدند.

یوسف صاحبدل -مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان قرچک- نیز در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: ساعت ۲۰:۱۳ دقیقه شب گذشته گزارش این آتش‌سوزی به ما داده شد، خوشبختانه به دلیل نزدیک بودن محل حریق به ایستگاه آتش‌نشانی توانستیم سریع به محل رسیده و مانع گسترش حریق شویم.

وی ادامه داد:  به دلیل شدت حریق تمام نیروهای خود که حدود پنج ایستگاه آتش‌نشانی بود به محل حادثه اعزام شد و مهار این آتش‌سوزی حدود سه ساعت زمان برد.

صاحبدل گفت: متاسفانه چند تن از نیروهای آتش‌نشانی به‌دلیل دود گرفتگی آسیب دیدند که خوشبختانه سریع به مراکز اورژانسی منتقل شدند.

وی با اشاره به میزان خطر نگهداری این نوع مواد در منازل مسکونی بیان کرد: از مردم خواهشمندیم  با نگهداری موادی مانند گازوئیل و بنزین جان خود و هموطنانشان را به خطر نیندازند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۱۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان