//
کدخبر: ۳۷۸۳۱۰ //

شگرد مرد شیاد در جایگاه سوخت خاص بود / دوربین های مداربسته فاش کردند

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که تحت پوشش متصدی جایگاه سوخت اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد، خبر داد.

شگرد مرد شیاد در جایگاه سوخت خاص بود / دوربین های مداربسته فاش کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ یوسف شاکری گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر  برداشت غیرمجاز  از حساب بانکی یکی از شهروندان پس از مراجعه به جایگاه  پمپ‌بنزین  ، شناسایی متهمین در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: این فرد پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر  پلیس فتا  منتقل شد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه  متهم  در بازجویی‌های انجام‌شده به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد، یادآور شد: متهم تحت پوشش متصدی جایگاه سوخت با سوءاستفاده از کم‌سوادی و یا بی‌سوادی مراجعه‌کنندگان برای پرداخت هزینه، رمز کارت بانکی را از وی اخذ و به جای کارت مالک کارت دیگری را به وی ارائه کرده و بلافاصله موجودی کارت بانکی را خالی می‌کرد.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی بابیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست تا حدالمقدور کارت‌های بانکی خود را به همراه رمز آن در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۸۰ و همچنین سایت پلیس فتا به کارشناسان ما اطلاع داده تا اقدامات پلیسی بلافاصله صورت پذیرد.

 دستگیری سارق دوربین های مداربسته

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان نیز از دستگیری  سارق  سابقه‌دار با ۴ فقره سرقت  دوربین  های مداربسته در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین مداربسته در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به عکس‌العمل سریع و مؤثر مأموران انتظامی در این خصوص افزود: این فرد در یک عملیات غافلگیرانه و در حین سرقت توسط پلیس دستگیر و مقادیری ابزار آلات سرقتی نیز از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان بابیان اینکه متهم در بازجویی‌های انجام‌شده به ۴ فقره سرقت دوربین مداربسته در سطح شهرستان شیروان اعتراف کرد، از شهروندان خواست تا ضمن توجه ویژه به توصیه و هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع سرقت، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۳۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان