//
کدخبر: ۳۷۷۵۶۳ //

ماساژور پلید به بهانه ماساژ چه کارها که نمی‌کرد! بازداشت مرد جوان

مرد جوان به بهانه ماساژ به خانه ها ورود میکرد و نقشه خود را عملی می‌کرد.

ماساژور پلید به بهانه ماساژ چه کارها که نمی‌کرد! بازداشت مرد جوان
به گزارش فرتاک نیوز،

 از وقتی که خودش گرفتار سرقت شد و داروندارش را از دست داد، تصمیم گرفت که با همان شیوه و شگردی که مورد سرقت قرار گرفته بود، پول بدست بیاورد. به همین دلیل نوازنده  گیتار و ساز دهنی، نقشه سرقت‌های سریالی را طراحی کرد.

*سوژه‌هایت را چطور شناسایی می‌کردی؟

دو تا پیج اینستاگرامی داشتم که یکی در مورد آموزش گیتار و دومی در رابطه با ارائه خدمات ماساژ بود. افرادی که به‌دنبال ماساژ بودند با من تماس می‌گرفتند. اگر این افراد خانه داشتند و می‌خواستند که به خانه‌شان بروم که چه بهتر؛ وارد خانه‌شان می‌شدم و در فرصتی مناسب داخل نوشیدنی آنها داروی بی‌هوشی می‌ریختم و پس از بی‌هوش شدن از آنها سرقت می‌کردم. اما اگر جایی نداشتند با مدارک شناسایی مسروقه خانه یک روزه اجاره می‌کردم و از طعمه‌ها می‌خواستم به آنجا بیایند و به همین شیوه بی‌هوش‌شان می‌کردم.

*چه وسایلی سرقت می‌کردی؟

اگر به خانه آنها می‌رفتم که وسایل باارزش، مثلاً از یک خانه 14 قاب ساعت اصل و گران‌قیمت سرقت کردم. اگر به خانه‌های اجاره‌ای من می‌آمدند، وقتی بی‌هوش می‌شدند در حالت نیمه هوش رمز عابر بانک‌های‌شان را می‌گرفتم و حساب‌های‌شان را خالی می‌کردم.

*مدرس گیتار هستی؟

بله من موزیسین هستم و لیسانس مکانیک دارم. یک‌بار یکی از شاگردهایم به خانه‌ام آمد و با همین شیوه مرا بی‌هوش کرد و تمام اموالم را به سرقت برد. 180 میلیون تومان مرا برد و ورشکسته شدم. آن زمان بود که تصمیم گرفتم باهمین شیوه دست به سرقت بزنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۵۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان