//
کدخبر: ۳۷۴۷۲۸ //

قتل فجیع زن تهرانی در برج/ ضربات متعدد چاقو جان او را گرفت!

جسد زن میانسال در حالی 36 ساعت پس از قتل پیدا شد که بررسی‌ها نشان می‌دهد او و همسرش قصد داشتند به امریکا سفر کنند.

قتل فجیع زن تهرانی در برج/ ضربات متعدد چاقو جان او را گرفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 2 بامداد جمعه 20 آبان، مرد جوانی به کلانتری 138 جنت‌آباد رفت و از ناپدید شدن خواهرش خبر داد. او گفت: چند روزی است که هر چه با خواهرم تماس می‌گیرم او پاسخ نمی‌دهد. شماره تلفن همراه شوهرش نیز خاموش است. او با شوهرش اختلاف داشت و می‌ترسم بلایی سرش آمده باشد. همسایه‌ها  مدعی هستند که او را ندیده‌اند.

به‌دنبال اعلام خبر ناپدید شدن زن میانسال به نام شهناز، مأموران کلانتری بلافاصله با بازپرس میثم حسین‌پور تماس گرفته و پس از هماهنگی‌های قضایی راهی خانه زن 58 ساله شدند؛ با ورود به خانه آنها با جسد زن میانسال در طبقه دوازدهم برج محل سکونتش روبه‌رو شدند. موضوع به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و اعضای تیم جنایی راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت که زن میانسال با ضربات متعدد جسم تیز مانند چاقو به قتل رسیده و از زمان مرگ حدود 36 ساعت می‌گذرد.

در ادامه مشخص شد همسرش ناپدید شده است. از آنجا که گذرنامه مرد میانسال در خانه نبود و همسایه‌ها دیده بودند که سوار بر خودروی 206 از خانه خارج شده است این احتمال مطرح شد که وی متواری شده است. در تحقیقات مشخص شد فرزندان این زوج در امریکا زندگی می‌کنند و آنها قصد داشتند برای دیدار با فرزندانشان به امریکا سفر کنند.  بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت ضمن صدور دستور بازداشت شوهر مقتول از پلیس خواست بررسی کنند که وی از کشور خارج شده است یا خیر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان